15 mei is inderdaad nog wel een heel eind weg . Als er inderdaad iemand op het forum is die een workshop wil doen, of ergens in utrecht op een eigen locatie waar dus ruimte is voor 15(+) man en anders iemand die in Alphen kan komen en voor een schappelijke prijs natuurlijk.
Ben ermee bezig via het forum, ik heb al van 2 dames een mailtje, maar ik ga hier pas meer zeggen als ik wat meer details weet, ander maak ik jullie misschien blij met een dooie mus
Jah... en ik wil echt niet blij gemaakt worden met een dooie mus hoor!!!
Had al ff niet meer meegelezen, maar zo te zien verlopen de onderhandelingen nog prima Ik heb nog geen commentaar in ieder geval. 15 mei duurt nog wel heel lang inderdaad.
Van de ene moet ik nog een verdere reactie terugkrijgen, de andere gaat kijken naar een locatie in de regio Utrecht en daar hoor ik volgende week meer over.
Lisette uit Nieuwegein gaat niet lukken, die kan maximaal 8 personen kwijt helaas.
Ik ben met 1 dame bezig te kijken op welke zaterdagen het zou kunnen. Ze gaf aan dat het dan vanaf 13.00 uur zou zijn. Ze vroeg ook nog welk thema, geen idee Dus ik heb haar gevraagd welke thema's kunnen. De decoraties zijn met fondant, tenzij je met marsepein wilt, dan komt er € 2,50 bij. De prijs die ze tot nu toe voor fondant rekent voor de hele workshop is € 31,50 waarschijnlijk ivm huur van extra stoelen en tafels. Tot zover de update
NanceMiss
Geplaatst: 16-12-09 21:34
Ben benieuwd Mayo wat het gaat worden, leuk dat je het wilt regelen. We moeten ook niet al te lang wachten, want dan is beangelique met zwangerschapsverlof