Ik ga absoluut mee, heb nu zelfs de verjaardag van mijn beste vriendin voor afgezegt Maar dat heb ik van het weekend goed gemaakt door lekker te gourmetten
Oke definitief : ik ga niet mee.. Ik ga het gewoon niet redden que wedstrijd enzo en buiten dat heb ik geen vervoersmiddel Ookal ga ik met de trein, het word een latertje!
Er komen vast nog genoeg andere meetings of mini meetings! Vind het wel heeeeeeeeeeel jammer hoor!!
Ja echt belachelijk he!!! Je kunt toch gewoon mee gaan en als je moe word ff onder tafel kruipen om een tukkie te doen... Wij maken je dan wel wakker als we weg gaan (of niet ) Of smiddags ff naar bed, we willen echt dat je mee gaat hoor, anders ontvoeren we je!!!
sanne gaat gewoon hoor joyce was een grapje dus ga ook maar gwoon mee hihi
ShirleyA
Geplaatst: 23-11-09 23:02
Oeps, was vergeten dat ik 11 december n lang weekend naar Duitsland ga met Gavin en zijn ouders en zusjes. Zat gister met Willie in de kantine en we hadden t over t etentje toen Gavin dus zei dat we dan weg zijn.... sorry sorry.
ShirleyA
Geplaatst: 23-11-09 23:05
Azzaro schreef:
shirley gaat trouwens niet meer mee die heb ik gister gesproken maar die gaat geloof ik naar de kerstmarkt... ja anky partycentrum is het wokrestaurant...damelza en joyce kunnen jullie het vandaag laten weten
Hih, zeg ik. Wel jammer want had er wel zin an. Volgende x ben k vd partij.
HubbaBubba
Geplaatst: 23-11-09 23:50
HubbaBubba schreef:
Sorry meiden, maar ik heb net te horen gekregen dat ik niet mee kan.. Ik hoop dat jullie er wel met z'n allen van gaan genieten en drink dan maar een borrel op me!! Nogmaals sorry...
grapje
Joyce... wel de kleine lettertjes lezen he ALTIJD!! das erg belangrijk!!