dankejwel haha jaa dat is sim en sim was er het ergste aan van ons ze had ook niet echt geluk met eht drankspelletje
wanneer en wie gaat er overigens reserveren?zullen we ander 20 september ofzo reserveren, dat tot dan nog mensen af en aan kunnen melden?
Britt_Sisi schreef:hee jongensff ontopic he rikst ik vind t een klein groepje Ik had ook verkeerd gekeken hoor Want ik zag die dikgedrukte lijst niet
Ik wil me ook wel aanmelden Voor degene die me niet kenne, Ik ben Susanne kom uit swifterbant(lelystad) ben 17 jaar en ben een gezellige leuke meid en open meid Het fjordenpaard waar ligt dat? want ik moet hetdan namelijk zelf betalen
Britt_Sisi schreef:11 oktober: Suuskipje, Ephajim, Zorro, Britt_sisi , _Patriciaa , O_FUN_HAHA is dit wat overblijft?ik wil ook wel, maar ik weet niet of we vervoer hebbe
nou jongens deze 6 worden het dan denk ik zo want rikst gaat ook niet meer mee en annemarie heeft geen vervoer
in dit topic wou niemand meer mee, dan is het misschien iets overzichtelijker in een nieuw topic waar iedereen van te voren de datum weet.
Heeey ik ben hier al een tijdje niet geweest (was het topic een beetje vergeten ) maar ik wil wel graag mee ! als het nog kan/doorgaat.
Moet je even naar het andere topic komen en je daar melden ![BM] 11 oktober iedereen mag mee boktmeeting bij 't fjordenpaard!
tjah, dan moet je miss wat specifieker zijn ik wou/wil wel mee maar dan vinden jullie mij te jong.. dan zou iik als ik jullie was eerst een duidelijkere topic maken!
als je nou even niet zo raar doet en gewoon in dat andere topic blijft, zoals je dus al deed.is er niets aan de hand.