Zou je het lastig vinden als je me op moest halen op station van Zaandam? Of misschien wil m'n mama me wel naar Zaandam brengen, Biddinghuizen vond ze iig te ver jammer genoeg.
weet ik ook niet, maar ik weet wel uit ervaring dat het vaak zo is.....er blijft alleen weinig 'meeting' over als er maar 2 mensen gaan uiteindelijk en als ik dan heel eerlijk ben..vind ik het voor mezelf niet kunnen verantwoorden dat ik dan zonder de kinderen ga...kijk voor een meeting met een groep is het een ander verhaal...maar als ik alleen ga met iemand anders, vind ik (voor mijzelf) dat ik het dan eerst Liam en Cayleigh zou gunnen om met hen te gaan bijvoorbeeld....(hoop dat ik het goed uitleg, moeilijk zo)
maar vind het gewoon echt verschrikkelijk dat mensen er ontzettend enthousiats op reageren en plannen maken en dan uiteindelijk er geen rekening meer mee houden en dus geen geld hebben/geen vervoer hebben geregeld, iets anders hebben afgesproken enzo..............
gaapje
Geplaatst: 06-08-09 10:48
nou geweldig vind ik het niet
wil heel graag meeten , maar dan in een park als walibi nou nee. durf nergens in , dus vind het ook beetje zonde van me geld die intree.
bij 1 iemand op stal afspreken lijkt me veel gezelliger
Laatst bijgewerkt door gaapje op 06-08-09 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt