boktmeeting groningen/drenthe???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:25

het lijkt nu heel veel maar op het laaste moment gaan er toch meestal nog wel mensen afzeggen dus dan word het misschien nog wel een klein groepje

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 19:45

16 is ook wel lekker veel Tong uitsteken Vandaag ging ook echt super, ja! Ik heb foto's maar onze compu kanhet niet aan als ik ze wil uploaden... Scheve mond Marinke, heb twee leuke van jou op Rival!

Mijn naam is trouwens Wendy

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 20:20

wkoekoek schreef:
16 is ook wel lekker veel Tong uitsteken Vandaag ging ook echt super, ja! Ik heb foto's maar onze compu kanhet niet aan als ik ze wil uploaden... Scheve mond Marinke, heb twee leuke van jou op Rival!

Mijn naam is trouwens Wendy

Leukleukleuk, hét bewijsmateriaal, ben benieuwd Haha!

Enne ik heet trouwens Marinke Tong uitsteken

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 20:44

Jah???? Verward had ik nou niet verw8:
er is ook een L.L. (laura en leroy Lachen

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 08:57

ik heet ook Lindi....Haha!:D grappig hea!!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:33

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 10:35

Mijn echte naam is Janke (lekker friesch dus Scheve mond )
En de pony van Lindy heet Rinkja enzijzelf heet irl ook gewoon Lindy. (het is trouwens nog niet helemaal zeker of ze meegaat)
Oh en nog even 1 vraagje, zijn er verder nog kosten aan verbonden voor mensen met eigen paard? (ik neem aan van niet omdat we zonder begeleiding gaan, toen we met de rit in appelscha meegingen moesten we nog wel wat betalen voor de begeleiding, maar dat wisten we toen niet, maar gelukkig had mn pa nog wat eurotjes meegenomen Schijnheilig )

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:37

Je hoeft volgens mij niets bij te betalen, we hebben geen begeleiding (ja, maaike en ik dan Tong uitsteken ). Misschien wel leuk om wat geld mee te nemen dat we na afloop even iets drinken in de kantine?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:48

Haha, ja ik ben inderdaad L.L. dat moeten jullie wel kunnen onthouden..?
En dan heeft Leroy ook nog vlekken onder zijn buik( Lovers )dus ik ben vast wel uniek en makkelijk te herkennen.. Tong uitsteken

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:29

als lindy niet mee gaat heeft irishje denk ik wel zin, zij is vanaf zaterdag bij mij

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:46

die echte namen is inderdaad wel handig om te weten! Ik heet Imre. Is er trouwens een centraal afspreekpunt?? Het is er nogal groot namelijk! Iemand een ideetje?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:53

Jahoo, het is bijna zover.
Wie, waar, hoe laat,
Kan er nog een volledig overzichtje komen, wellicht met link naar de manege voor de routebeschrijving?

Letje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 14:47

welke manege gaan jullie heen dan???
Jaja ik moet me er ook ff mee bemoeien tis tenslotte bijna in mijn tuin di begraafplaats bij het bos hahaha
Voor degenen die me niet kennen: Ik ben Aletta en ik woon aan de weeakkerweg en miranda (van Maaike) staat bij ons evenals Janneke wat ons eigen beesje is.
Ik wens jullie heel veel plezier alvast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:14

www.manegedebongerd.nl
maar ik weet niet of daar een routebeschrijving bijzit.
Sting is nog steeds niet kreupel Haha!
Laatst bijgewerkt door Sting op 08-07-03 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 21:15

nogmaals de lijst met mensen en ponies met bijna compleet de echte namen erbij Haha!

Maaike - Miranda
Wendy - Rival
Marinke - manege
Lissy - Mayke
Fraukje - manege
Littleroosie - Laica
Corine (Sting) - Sting
Annemieke 21 - manege
Alja - Sir Thomas
Dees - Neve
Janke (volcano) - Goldy
Imre (wind) - manege
Lindi (radijs) - manege
Laura (pluutje) - Leroy
Neel - Nicole
Lindy - Rinkja

de verzamelplaats wordt dus manege de Bongerd (voor routebeschrijving www.manegedebongerd.nl het ligt in Glimmen). Wendy, Marinke, Sting, Lindi en ik zullen er vanaf 10 uur (als onze rit heen goed gaat Haha!) zijn. Wendy en ik hebben een wit t-shirt aan met BOKTCREW erop. das vast wel duidelijk genoeg *LOL*
de mensen die een manegepony/paard huren: graag tussen 10 en half 11 op de manege zijn zodat je je eigen manegeknollebol kunt opzadelen en kunt voorrijden (de manege wil ff zien of je kunt rijden: kunnen ze aan het opstappen al zien..maar heb alle vertrouwen in de rijstijl van de bokkers dus dat komt wel goed)
mensen met eigen paarden: tussen half en elf verzamelen. bij de manege is ruimte voor trailers. een van ons loopt wel rond om te zeggen waar we met de paarden staan. vertrektijd rit : 11 uur. de rit duurt 2 uur en we rijden ZONDER begeleiding. apelbergen is echt een 'paardenbos', er zijn veel paadjes waar we kunnen rijden. het zal een rustige rit worden met af en toe een drafje en misschien een galopje (moeten we even kijken hoe de 16 paarden op elkaar reageren Schijnheilig ) verder zal er veel stapvoets gereden worden aangezien iedereen vast uitgebreid kennis wil maken met elkaar Haha! (kippekudde door het bos Tong uitsteken)
uhm, tsja willen jullie nog meer weten?

oja: alleen de mensen die een paard of pony huren moeten dus betalen: 20 E voor grote pony/paard en 16E voor kleinere pony. verder lijkt het ons idd leuk om na afloop nog ff gezamelijk wat te drinken in de kantine..

fototoestellen zijn vooral hartelijk welkom *LOL*
Laatst bijgewerkt door bloemkooltje op 08-07-03 21:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:17

Oh, ik heet trouwens Corine (ik vraag of iedereen zn echte naam wil zeggen en dan doe ik het zelluf niet Haha!:D)

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 21:20

Sting schreef:
Oh, ik heet trouwens Corine (ik vraag of iedereen zn echte naam wil zeggen en dan doe ik het zelluf niet Haha!:D)

heb m alweer voor je geweizigd (of hoe je het ook schrijft Verward oi wat ben ik toch slecht in mijn NL Frusty ) Haha!

lissyjd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:28

Oke dat is mooi duidelijk en mijn naam is lissy en die van mijn vriendin staat al goed.

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 21:32

lissyjd schreef:
Oke dat is mooi duidelijk en mijn naam is lissy en die van mijn vriendin staat al goed.

hen jd al voor je weggehaald Haha! nog meer namen die veranderd moeten worden??

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 22:37

Mijn echte naam is Neeltje (ook zo lekker Fries Verward). Nog paar nachtjes slapen!! Ik heb er al echt zin in !!! Tot Zondag allemaal

Owja zijn er daarna nog wel wat mensen die willen helpen om Nicole op de trailer te krijgen?? Ze wil er tegenwoordig allemaal maar op met 2 longeerlijnen achter haar kont langs Extreme duivel

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:28

jah hoor
wel bij de bongerd, doen we het gewoon met zn allen, als je paardje ons aan ziet komen rent ze vanzelf de trailer in Haha!

En hoe laat vertrekken we vanaf eelde?? En moet ik dan dat sjabrak met tasjes mee?

radijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 09:41

hoe lang rijden we erover vanuit eelde, mag ik sting heen rijden?? anders wordt ik zo moe

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 10:10

Ik kom over de snelweg van Drachten naar Groningen, sla dan op de A28 richting Assen, en bij de afslag Eelde staat ook een bord richting Glimmen, ik ben dan nog slechts 1 km verwijderd van De Bongerd...

Welnu, DAT ga ik vinden !

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 11:38

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 13:27

radijs schreef:
hoe lang rijden we erover vanuit eelde, mag ik sting heen rijden?? anders wordt ik zo moe

ik dacht trouwens dat jij zelf ook een eigen pony had?? volgens mij heb ik je zien rijden op de laatste springwedstrijd op manege Eelde... kan dat?

Sting: die zadeltassen komen vast goed uit