Hilde op bobby met ruiterweekend Kindje had geen zin meer... Enige paard naast nienke waar ik zonder cap op ga zitten in het bos:
Ik wil wel even meedelen dat Bobby wel gemeen KAN zijn maar dit alleen doet bij mensen die veel van hem vragen. Lees: van voor heel erg tegenhouden(echt strak) en dan met de zweep gaan slaan. Dan bokt ie. --> doet ie bij zijn eigenaresse die eens per drie jaar komt
Hij's wel leuk Hij oogt wel beetje dun hoor. Maar goed dat kan ook aan de foto liggen. En je zegt eigenaresse? Is Bobby niet van de manege/stalhouder dan?
Die twee in link zijn hetzelfde als de andere foto's Dus 4x dezelfde
Hilde_q
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-09 20:41
ow dat ligt aan de site.. ja het is een slanke haflinger ja Hij is inmiddels ook al 14 denk ik en ik ken Bobby al zeker een jaar of 10 ! Hij is mee verhuisd toen onze oude manege stopte. Hij is ook niet super dik nee, van de zomer is hij altijd dikker
Nee Bobby is van een meisje die heb beschikbaar geeft aan ons. Bobby loopt ook in alle lessen mee en zij mag hem dan pakken als ze er is
Ik vind het al snel te mager Niet voor het paard zelf hoor, maar in combinatie met mij. Maar ik denk dat jij het zelf goed genoeg kunt inschatten wat hij kan hebben.
Daarstraks stond er echt een haflinger op de foto hoor
@Hilde: nog zwaarder? Als ik bokt moet geloven is het al een schande dat ik nog rij Rollen in het water, oh nee! Zit er nog een gebruiksaanwijzing bij om dat te voorkomen?
uh ik geef je wel een voetje we kijken wel, wil je niet op bobby dan moet ik vragen aan de eigenaresse wie ik mag pakken want die joekel mag eigenlujk niet door andere bereden worden
Nee joh, Bobby is goed. Niet te hoog, anders kan ik er na het eten/na de pauze niet terug op. Zal toch al moeilijk zijn zonder kruk. Met voetje lukt het namelijk niet.