Fjordentrektocht 2009!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 23:19

als het goed is kan ik het weekend van 12/13 september, en 26/27 september :) voor naar de ardennen

en ik zou wel kunnen dat weekend voor de trec, moet het alleen ff overleggen met m'n vader, omdat hij me nu al vaak weg moet brengen:
- SGW Lisse
- cross in stompwijk
- elke week crosstraining
- en doe mee aan die musical! veel oefenen, kunnen we niet steeds lopend heen

cherish

Re: Fjordentrektocht 2009!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:24

Hey!!

ik kan alleen die van de 12e! vinden jullie t goed als ik vriendinnetje mee vraag, wou ook keertje met haar gaan, maar zo is leuker!! jij kent der wel melanie van mij feestje toen, toen was je met haar aan t praten.

oke, nja laat maar weten dan kijk ik wat ik kan regelen, want ben er niet zeker van dat er zomaar iemand anders voor stephanie in de plaats mag.. (want er is wel een reservelijst)

welke musical??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:38

Hoi Melanie, super dat je een super vakantie hebt gehad. We horen het wel van Bob, wel naar zoiets.
De 12 gaat stephanie dan ook mee?
Groetjes!!!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 07:29

Hey ja stephanie kan dan ook! anine gaat het regelen met haar werk

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 10:23

oke mooi :D ik zet het in mijn agenda! heb er zin in!

Die trec gaat toch niets worden denk ik, het lijkt me echt onwijs leuk, maar ik moet van mijn vader kiezen of crossen of dan bv die trec, want hij moet tegenwoordig 2 keer per week rijden met de trailer, en hij vindt het een beetje veel worden.
plus dat ik 45 euro wel erg veel geld vind en linzie niet meer in de wei staat. Dus helaas, maar ik doe niet mee :'(

volgende week zaterdag (5 september) is het jubileum van mijn paardenvereniging, en dan is er een musical gegeven door de leden. Nou vroegen ze of ik met Sjors een soort springparcoursje/proefje wil rijden :D
echt heel leuk wordt het, we zijn met 6 pony's en dan een soort carousel. ik bij de ene kant voorop en aan de andere kant een jongen, en dan staat er een soort kruis in het midden waar we dan steeds tegenovergesteld overheen springen. Het is wel zwaar, want hebben nog maar 1,5 week om te oefenen! m'n vader moet me nu dus steeds met de trailer erheen brengen.. :P
en heb op donderdag ook nog crosstraining natuurlijk.

19 september is SGW Lisse weer! en volgens mij iets van 10 oktober of het weekend daarvoor heb ik een cross in stompwijk.

oh trouwens.. ik heb zondag een date :o

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 10:24

oja vergeten; tuurlijk vind ik het goed als zij ook mee gaat! dat meisje die naast mij zat op de bank toch? zij is heel aardig :) leuk

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:38

Owja we kunnen dan beter wel die vrijdag al weg gaan naar de ardennen! de 11de.. want anders hebben we maar zo kort!
kan dat? kan ook gewoon smiddags!

leuk die musical zeg!!

snap het wel van de trec hoor!

leuk lisse!!

heb je een date?? zo das snel :P

ja dat meisje ja!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 23:03

ja vrijdag weg is wel chill! ik heb werkgroep tot half 1 op vrijdag, dus kan daarna gelijk weg :)
zou misschien ook met iemand kunnen ruilen dat ik om half 11 klaar ben..

ja date was snel geregeld :P maar het ging al heel lang niet goed, en t was al uit voordat we op vakantie gingen hoor, maar dat is een lang verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 14:55

Nou meid, succes zondag:D
Ehm op vrijdag is wel handig, ja. Moet eerst mn rooster afwachten van school want door een fout van school,weet ik nog steeds niet wanneer ik nou les heb.
Ja, tuurlijk mag vriendin mee, misschien wil een vriendin van mij ook wel mee, want met haar zou ik ook nog eens zoiets doen;)
Gezellig toch:D

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:49

heej,

ow minder dat je je rooster nog niet hebt...

echt meer kunnen er niet mee in de auto, want wil dan met dennis zijn auto gaan en 5 is dan vol.

in de ardennen hebben we 2 slaapkamers met 4 bedden en een bank.

dus dat wordt wel beetje krap, of als je echt wil moet er een extra auto mee en tent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 18:28

Heey!

Ik hoor net dat Horse-event in precies hetzelfde weekend valt als dat van de Ardennen en ik heb nog wel als verrassing een kaartje gekregen terwijl ik in Italie zat, echt lief, maar ik kan nu dus niet mee met jullie!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 19:02

heej ja zag het ook vandaag dat het precies dat weekend is!!

vind je het erg als wij wel gaan want rest kan of moeten we ander weekend uitzoeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:49

Nee hoor, daar had ik al op gerekend;)

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 22:52

jammer dat je dan niet mee kan! ;(

heb er zin in, super gezellig! konden stephanie en dat andere meisje ook al op vrijdagmiddag?
ik moet tot half 1 naar werkgroep, dat is wel vroeg genoeg toch of wou je liever eerder gaan?
relaxed dat je dennis' auto mee mag nemen! het is al over 2 weken he :D

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 15:44

vind je het echt niet erg charlotte??

stephanie sms ik even ofdat ze die vrijdag al kan.
anine wel, die is ook vroeg uit en ik vrij.
als we er maar voor het donker zijn is het prima!

ik ben al beetje aan het rondkijken waar we kunnen gaan rijden, en anders bij die eene! want wim gaat volgend weekend en kan hij t vast voor ons regelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:53

Heey! Ja ik vind het ook jammer! Ik schrok wel dat ik het hoorde!Maar niet erg hoor! Het is niet zo handig voor jullie om het nu nog te verzetten. Handig dat Wim het kan regelen, moet hij daar toevallig in de buurt zijn?

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 23:50

oh dat is wel handig inderdaad als wim toch in de buurt is! ik vond t bij die ene hartstikke leuk :D

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 11:46

ja wim gaat er aankomend weekend heen!
ja die eene is wel leuk! heb wat rond gekeken op internet maar dat is ook meteen zo gek duur!
dit was 35 euro toch?

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 15:56

ja ik geloof rond de 30 euro inderdaad. Dat die andere dan zo duur zijn joh! ik vind 30 euro wel al een aardige prijs voor een buitenrit.
doe maar wat jij leuk vind, bij die ene vind ik ook prima, waren mooie paarden :)

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:46

Hey! Misschien kunnen we die zondag wel vroeg weg en dan ook langs horse event? Ligt beetje op route naar huis.. Leuk? Kost wel 27,50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:00

Mn zus was 20 per kaartje kwijt, had ze van een vriendin overgenomen. Grappig als julie ook heen gaan :D Helaas ga ik zaterdag,anders had ik jullie ook nog gezien :D ;)

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-09 15:16

heej sorry voor late reactie, studie is weer begonnen, en had gelijk snijzaal deze week, dus moest onwijs veel voorbereiden en elke avond training met Sjors voor de musical vanavond!!
generale repetitie ging echt heel goed, Sjors was onwijs braaf!! hoop dat ie vanavond hetzelfde is.

Moest ook werken vandaag en morgen weer, dus druk druk druk.
Ik weet niet horse event.. het lijkt me wel leuk, maar ik heb nu ff niet zo veel geld. Gister weer boeken gekocht voor de studie en een paarse stethoscoop :P vet stoer is die!
en we gaan dan natuurlijk ook al die buitenrit maken, en we moeten ook nog lekker eten t weekend.. :D

Heb zin in t weekend, lekker chillen en leuke dingen doen!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:46

heej!!!

lekker meteen snijzaal (heet trouwens echt zo?).

succes met de musical!

waar werk je nu dan?
ja is inderdaad wel beetje prijzig.

anine kan ook mee! ze hoorde het pas vandaag dat er iemand voor haar kon werken namelijk.

maar hoe gaan we dat doen vrijdag?
tot hoe laat moest je ook al weer naar school?
en waar zou ik je oppikken?
vind Utrecht niet zo handig eigenlijk op vrijdag middag, zo druk.

ja heb er ook zin in!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 13:44

Succes vanavond!!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 16:53

haha ja het heet echt op het rooster ook snijzaal :P
werk in een verpleeghuis, in de zorg.

mooi dat anine iemand heeft kunnen regelen voor t werk.
jij kon de auto van Dennis lenen voor het weekend toch? Ik moet tot half 1 naar werkgroep, dus kan in principe om 5 over half 1 de trein vanaf Leiden centraal nemen naar een station waar je langs rijd en wat niet te groot is dan ivm de drukte.
Misschien iets in de richting van alphen aan de rijn ofzo? daar ergens kom je langs toch?

De musical was trouwens heeeel erg gaaf! er zijn veel foto's en filmpjes gemaakt, dus ik zal het laten zien als ze online staan :) Sjors was echt onwijs braaf, er schenen felle lampen op ons, en de muziek was keihard! maar hij vond t heel leuk om te doen :D