Ooh fijn zeg!! Ik geloof dat het super word! WE moeten wel even kijken hoe we het idd doen met de pony's en weidegang. Ik wil Spicy zeker snachts in de wei of overdag.. of eventjes maar niet dag en nacht op stal
is het een grote wei of niet? Ik en marije hadden geluk dat Passoa en nienke het goed konden vinden met elkaar. Maar als er een groep van 19 eigen paarden is
Gaan jullie állemaal op kamp bij Ini? Ik rij er namelijk al zolang ik me kan herinneren. Echt leuk, alvast veel plezier! Misschien kom ik jullie nog IRL tegen.
met voorkeur bedoelen ze wat je het leukst vind, maar ik denk dat je ook de rest mag doen hoor
Dankje car <3
Ik reageer hier maar even
Idd wat Lon_ivo zegt, je kan je voorkeuren invullen, maar bij mij op 't kamp (3 jaar terug ofzo) hebben ze er niets mee gedaan je wordt gewoon op niveau in groepen gedeeld, en dan ga je met die groep de dingen doen ('s ochtends wat, dressuur, springen buiten rijden, en dan 's middags ook dressuur springen of buiten rijden! )
En dan op de laatste dag mag je aangeven waar je wedstrijd in wilt rijden, dressuur of springen
En idd ini slot komt heel professioneel over, maar dat zijn ze ook! Je steekt ongelooflijk veel op van die kampen
Veel plezier, en doe de groetjes aan partyman als die er nog staat
Heeft hier iemand enig idee hoe het zit met stal/weidegang? Of ze altijd in de wei staan of ook op stal? En als ze op stal staan of je dan ook zelf vlas mee zou mogen nemen ipv stro?(de pony die ik misschien meeneem kan niet op stro ivm dat ie alles meteen op eet en dan met koliek enzo)