Meisjes ik moet echt even kijken of het lukt... Pieter moet 'onverwacht' werken zaterdag (want er moet een bepaald prouct eind van de maand afgeleverd worden maar het is nog niet getest en nog niet aangepast en en en ...). Ik moet dus even kijken of ik de meisjes ergens kwijt kan, want die kunnen echt niet zo gemakkelijk mee, die wordenna 10 minuten vervelend (en dan moeten we nog in Rotterdam komen EN weer thuis) .
Jammer Ellen .. kan gebeuren. Kinders mee is wel een beetje lastig kan ik me voorstellen
Eh Marijk, volgende week woensdag zit ik gewoon op SCHOOL. Helaas
Laar
Geplaatst: 14-01-09 21:09
Hoi Lieverds,
Het spijt me als ik jullie teleurstel.. Maar ik kom zaterdag niet naar Rotterdam. Ik zie er nu gewoon tegenop omdat er niemand komt die ik al eens eerder ontmoet heb. Daarnaast gaf Jamie al aan dat het niet zo lekker gaat, en heb ik besloten om zaterdag naar haar toe te gaan. Allemaal niet om er onderuit te komen ofzo, maar ik zie het gewoon niet zo zitten om in een onvertrouwde omgeving iedereen te ontmoeten.
Ik ga niet te laat weer naar delft, hooguit half 4, 4 uur. Moet nog het e.e.a. halen en savonds hebben we een huis vol mensen omdat we een pokertoernooitje hebben, en er komen ook wat vrienden van mij.
Gezelligggg. Ik heb in principe geen leven dus al zitten we er tot 3 uur 's nachts .. Haha neee grap. Maar verder niks op de planning dus wanneer ik naar huis ga dan ga ik
Ikkk kom aan om 10.30 Dan ben ik niet de enige toch? En ik ga net als Mandy zo tussen half 4 en half 5 weer naar huis want ik moet nog zóóóveel doen voor school! En dan kan ik Amon gewoon zelf binnen halen en hoef ik daar geen moeder/stalgenootje mee op te zadelen
Heb er écht zin in! Ik heb 30 euro om te besteden, heb ik voor mezelf besloten, haha! Komt goed, ik heb echt zin om jullie allemaal te zien!
HAHA we gaan toch niet shoppen dus hoe moet ik dan geld uitgeven? Hmm misschien ga ik nog wel naar de film ofzo als iedereen naar huis gaat... of niet omdat ik moe ben. Ach .. we zien het overmorgen allemaal wel.