Nee, maar als het echt zeiknat is, is slapen in een tent en tochten maken ook niet zo gaaf denk ik... Ik ben best een bikkel hoor, maar dat moeten we dan maar zien. Geen annuleringskosten in ieder geval...
Nee sorry jongens, ik heb er nog even over na zitten denken, maar ik durf het risico gewoonweg niet te nemen.. Als er wat gebeurd met mallow dan zijn we echt veel te ver van huis. En de kans dat er wat gebeurd is helaas bij mallow net iets te groot. Vind het echt super jammer, maar ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets gebeurd..
Oke, dus zetten we dit maar vast? En of er nu 6,7 of 8 personen komen maakt niet uit.
Wie wil al het eten regelen? Tenten? Wat vinden jullie van een keer barbecuen? Dus de volgende datum: 17 mei? En de volgende personen: Janet, Berdien, TK, Marleen, Annique, Puck, en misschien Joyce?
En Lies, Annelot en Leon misschien op bezoek... Ik heb er zin in!
Waarschijnlijk zijn we maar met z'n zessen, Grid slaapt liever binnen, ik kan gewoon in m'n eigen bed, nog iemand binnen en een tentje voor 3 personen ofzo? Dan redden we het wel...
Binnen of buiten maakt me niet zo heel veel uit, al ben ik wel huiverig in het donker Dus of ik heel goed ga slapen in het tentje weet ik niet, maar goed Heb in Schotland een maand lang in een tentje geslapen, dus een weekend gaat lukken
In LOZ kwamen we zeg maar de vrijdag nademiddag aan. Paarden op zijn plek en zooi neergooien dan eten en 'savonds een kort "verkennend" ritje. Ritje hoeft van mij niet persé, maar vrijdagmiddag/avond aankomen lijkt me wel iets om dan alles op te bouwen enzo en dan zaterdag lekker op pad te kunnen
Zondagochtend was er dan nog een ritje en dan smiddags weer naar huis ...
Kan ik dan speciaal binnen hoeft ook niet persé hoor (een grote stevige waterdichte tent "durf" ik wel ) maaruh wel fijn ennuh wie wil er dan bij mij slapen *geen ruzie *
ennuh om LOZ maar als voorbeeld te houden (enige paardenweekend tot nu toe ) Ivm eten: Voor LOZ hadden we een lijst gemaakt wie wat meeneemt Ok ok we hadden voor een heel weeshuis bij maar het idee was goed
BBQ ben ik voor, maar vlees meenemen met zo'n reistijd lijkt me beetje lastig da's misschien handiger voor degenen die dichterbij wonen ?! of Berdien gaat shoppen en dan krijgen we allemaal Veggie en dat dan bv ieder bepaald bedrag overmaakt/ betaald bij aankomst?!
Verder kunnen we de 1ste dag dan misschien gewoon naar eettentje/ pizzaria / friettent of zo?!
Ik wil anders wel zorgen voor brood/ bolletjes voor ontbijt/ lunch of kun je die makkelijk zaterdagochtend nog ergens halen? Ik heb ze anders dan nl wel al vrijdagochtend gehaald weet niet of dat zondagochtend/ middag nog lekker is?
en wat voor beleg dan? Kaas vlees pasta hagelslag jam ??
Vrijdag aankomen rond uur of 16.00 ofzo? En dan idd alles opbouwen, we kunnen idd die avond lekker even naar de mac ofzo, daar heb je ook strand, lekker even daar zitten...? Misschien 's avonds een ritje voor wie wil, en dan zaterdag een flinke rit?
Lijst met eten is ook prima. We kunnen voor zaterdagavond misschien die barbecue doen, dat iedereen gewoon wat aan ons betaald en ik het zelf even bestel? Doen we er gewoon ook wat vegetarische dingen bij... Dan hoeven we verder eigenlijk alleen lunch en ontbijt te regelen en natuurlijk heel veel lekkers...
En bedenk me al wat een 'oei' spierpijn we misschien zullen hebben...
Neemt iedereen eigenlijk een eigen paard mee? Ja toch?
timokyana