Wedstrijd Omgeving deventer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum komt jou het beste uit?

za 18 okt.
1 (11%)
zo 19 okt.
1 (11%)
za 25 okt.
1 (11%)
zo 26 okt.
Geen stemmen
za 1 nov.
1 (11%)
zo 2 nov.
5 (55%)

Totaal aantal stemmen: 9

01_Mexxlover

Re: Wedstrijd Omgeving deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 23:06

ja ik vind het zelf ook erg jammer dat het vanwege zo'n klein dingetje niet door kan gaan en de andere die zich via mijn stal hebben aangemeld balen er ook ontzettend van zo erg dan de ouders van een stalgenootje mij het geld te leen heeft aangeboden maar dit kan ik helaas niet aannemen want als er mensen niet betalen & niet komen die dag dan kan ik dat geld niet terug betalen en dat kan ik niet maken maja ik ga het na de winter nog een keer proberen ( is het ook iets beter weer )...dus voor degene die mee willen doen met de buitenrit harstikke leuk en in kerstsfeer natuurlijk Vork en het is gratis hoor haha Knipoog

@ sabina: kan ik je het geld op school geven? want ik kan namelijk met mijn bankpas niet internetbankieren en anders moet ik het er eerst afhalen dan op mn ouders hun rekening zetten en dan weer na jou sturen dus als het op school zou kunnen zou dat heel fijn zijn Lachen

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:22

Ja is goed dan school Haha! Wanneer?
En hoelaat en waar, wordt er zondag afgesproken?? moet je ten drinken mee nemen zojah of geld ofz?:P

XMrliess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:07

Mm.. misschien kan ik dan ook wel mee ! Lachen

Patty: Ik zal even voor je kijken Knipoog

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 19:02

donderdag ben ik weer op school heb morgen & woensdag stage dus..moet je maar even als jij je rooster weet doorgeven dan dan kunne we het even afspreken..waar en hoe laat...

ik hoop dat je mee kan marlies zou leuk zijn als dat kon we weten nog niet precies waar we gaan rijden maar iniedergeval ergens waar zo min mogelijk verkeer is...

dus iedereen die mee doet laat het even opnieuw weten sorry ben lastig maar dan weet ik wie wel mee mogen en wie niet...

even vooraf al we gaan niet galopperen dit omdat we niet weten hoe iedereen rijd en we willen geen risico lopen dat er iets gebeurd. na de rit kun je je paard even bij mij op stal dumpen dan zorg ik dat er warme choco is Haha! de rest moet je zelf meenemen,

ik denk dat het tege 11 uur bij ons op stal wordt verzamelen. ( stal oxe )

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:05

Marlies; Dat zou fijn zijn! Dankje Lachen.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:08

Okee Haha! ik heb kwart voor 11 tot 11 uur pauze en half 1 tot 1 uur pauze Tong uitsteken .. over dat galoperen vindt ik ook goed Knipoog Draven wel? Tong uitsteken
haha Haha!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:20

Dus aanstaande zondag? Valt wel te regelen denk ik Lachen Weet alleen niet of de pony nog zo op conditie is Bloos

Je krijgt nog een definitief berichtje van mij als ik het weet!

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 23:38

nou mensen ik heb geweldig nieuws te melden Haha!
de wedstrijd gaat alsnog door.
alleen nu wordt het een heel stuk kleiner en ik organiseer het officieel gezien niet meer maar marjan omdat ze het zo banketstaaf vond dat het nu niet meer door kon gaan.
de wedstrijd wordt dus ook goedkoper voor iedereen.
alleen wordt het dan nu niet meer op stal oxe gehouden maar op de Q8 dit is bij marjan thuis..
de wedstrijd blijft veder het zelfde dus dressuur proef en schrikparcour.
sabina dus voor jullie is het nu dichterbij met de trailer.
en joy weet denk ik wel waar dat bij de sluizen...
dus voordegene die mee doen komt dus goed uit.

linda: marjan had als idee dat wij eventueel zaterdag tege de middag de paarden naar de Q8 konden rijden en dan misschien met de trailer terug maar dat moeten we dan nog maar even afspreken want ik moet ook toestemming van me ouders krijgen om mexx daarheen te rijden onder het zadel ( denk niet dat dit mag maargoed )

dus als je vragen ofzo hebt vraag het gewoon nog even alles blijft eigenlijk hetzelfde behalve de locatie en de prijs...

en voor degene die de kerstrit alsnog een goed idee vinden kunnen we dit in de vakantie gaan doen??

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:52

Waar is dat precies Mandy?

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 00:10

umm...als je van de mac weg rijd voorbij het tankstation gaan de meesten rechtsaf maar daar moet je gewoon rechtdoor blijven gaan en kom je rechts van je de shell voorbij en dan in de grote bocht links is het

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:14

Is dat niet ergens in de stad Clown?

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 00:26

jah dat is vlak bij de stad..zeg maar 1 km van de stad af?? maja het is een groot terrein met hekwerk eromheen dus er kan je daar niks gebeuren en van de stad heb je geen last hoor;)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:34

Oké! Kun je mij misschien uitleggen hoe ik daar kan komen vanaf het station? Dan kan ik misschien nog wel even komen kijken Lachen.

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 00:38

ja gaat vanaf het station richting saxion hogescholen...je blijft zeg ma gewoon aan de rechterkant van de weg waar je zeg maa hoort te fietsen dan kom je op dat punt dat links van je saxion hogescholen zit en het stoplicht daar ga je met de bocht mee na rechts dan blijf je rechtdoor fietsen..stoplicht daar steek je over en dan blijf je alsmaar recht uit fietsen totat te links van jou de kikker hebt zitten en daar steek je de weg voor over bij de stoplichten dan rij je de sluis over en aan de rechterkant is het

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 10:11

oke weet je al beetje de prijzen enzo?
en hoelaat sabina moet want zit beetje mee dat we net wat anders af hebben gesproken.. ant zouden het paard brengen en later op halen .. maar laat maar even weten

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 10:16

Tiso schreef:
oke weet je al beetje de prijzen enzo?
en hoelaat sabina moet want zit beetje mee dat we net wat anders af hebben gesproken.. ant zouden het paard brengen en later op halen .. maar laat maar even weten

prijs zit tusse de 5/10 euro ik geef sabina haar geld donderdag op school gwn trug en dan kan ze op de wedstrijd zelf betalen..
11 uur aanwezig...de prijsuitrijking is om half 4.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:00

01_Mexxlover schreef:
ja gaat vanaf het station richting saxion hogescholen...je blijft zeg ma gewoon aan de rechterkant van de weg waar je zeg maa hoort te fietsen dan kom je op dat punt dat links van je saxion hogescholen zit en het stoplicht daar ga je met de bocht mee na rechts dan blijf je rechtdoor fietsen..stoplicht daar steek je over en dan blijf je alsmaar recht uit fietsen totat te links van jou de kikker hebt zitten en daar steek je de weg voor over bij de stoplichten dan rij je de sluis over en aan de rechterkant is het

Oké dat is niet zo moeilijk! Dan kom ik misschien nog wel eventjes kijken.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 15:42

Dat is mij helaas te ver weg, ik kan dus niet komen (zou ook helemaal niet weten hoe het te vinden ondanks je uitleg)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 15:55

Ik weet wel waar dat is volgens mij. Toch bij dat kraakpand daarzo?

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:53

Wat leuk dat het toch door gaat, Haha!
ik kon anders niet mee op buitenrit timon is nog te eigenwijs en te sterk enz Tong uitsteken hoelaat donderdag?? morgen dus Tong uitsteken kwart voor 11 bij de meiden wc ofz Tong uitsteken

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:57

En wat is het adres van wedstrijd waar we het nu gaan houden? me vader rijdt namelijk en heeft tomtom whauha Haha!

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 19:05

haha goeie vraag wat het adres is Haha! ik zal het morgen even vragen...even over de pauze waarin ik jou het geld kan geven...ik heb pas om 11 uur pauze ( MBO ) dus misschien kun je dan even naar het lokaal komen waar ik dan les heb? zodat jij dan door na jou les kan?? of ik ben kwart over 1 vrij?

sharona: ja dat is inderdaad bij dat kraakpand..

kom gerust allemaal langs als jullie dat willen Knipoog

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:08

ik dénk dat ik dan niet meer mee kan doen, dat is te te ver voor mij... maar ik zal er even over nadenken

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:20

Is goed welk lokaal ben jij dan kom ik 11 uur langs haha Haha!
En mijn moeder vroeg zich af of je gewoon nog betaalt voor eten enz? Tong uitsteken

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:09

Wel leuk dat het nu toch door kan gaan, eum ik moet er nog wel even over denken of ik dat wel wil doen met [***], ook met stress enzo. Ik zal het even overleggen met [***] en dan nog goed over nadenken en dan hoor je het wel. En dan moet jij nog maar even zeggen of je er met Mexx heen rijd, want misschien kan ik sowieso wel met je mee rijden als ik niet mee doe, als jij daarna met fiets of scooter weer mee terug wilt rijden ?
nouja ik hoor het wel

xx