Flevolander schreef:Ik wil niet mee hoor.. in Walibi hebben ze geen paddestoelen![]()

Ga je toch gewoon bovenop zo'n griezel zitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flevolander schreef:Ik wil niet mee hoor.. in Walibi hebben ze geen paddestoelen![]()
Flevolander schreef:Zaterdag de 11e is crossdag
4EverHobbes schreef:Is het heel eng? En stiekeme ab-topic-inbrekers zijn zeker niet welkom?
saroanda schreef:Wauw Saman, als ik dat lees wil ik helemaal gaan. Heerrrlijk die spanning en angsten voor zoiets.
saroanda schreef:4EverHobbes schreef:Is het heel eng? En stiekeme ab-topic-inbrekers zijn zeker niet welkom?
Ik ben inmiddels ook een "inbreker"En ik mag volgens mij ook mee
4EverHobbes schreef:Ik wil dan ook wel mee, 17, 18 of weekend erna maakt me niet uit. Al moet je wel weten dat ik het kinderspookhuis op de kermis al eng vind.
4EverHobbes schreef:Ik wil dan ook wel mee, 17, 18 of weekend erna maakt me niet uit. Al moet je wel weten dat ik het kinderspookhuis op de kermis al eng vind.
4EverHobbes schreef:Jeuj, ik heb er zin in mensenNu nog goedkeuring van de meesteres...
terorita schreef:4EverHobbes schreef:Jeuj, ik heb er zin in mensenNu nog goedkeuring van de meesteres...
van mij maggie mee hoor