Je hebt ook Freddy's Ruitersport aan de rand van Utrecht en daar zit een grote Hypo schuin tegenover... kunnen we naar 2 ruitersportzaken Harmelen is daar ook niet zo ver vandaan (met de auto)
ik vind wel leuk idee. want als je gaat shoppen wil iedereen naar andere winkels en heeft andere interesses en andere maten:P
Nou ik ben wel voor een dagje ruitersport zaken, alleen vrees ik dat na horse Event, en mn verjaardag, moet de helft van Laptop betalen, mn geld op is
dat is te dicht bij hoor.. ik ben het eens met december ofzo in de kerstvakantie heb je ookj vaak van die outlets
In de kerstvakantie werk ik 2x een week 40 uur. En ik weet niet of het trouwens mag, alleen naar Utrecht vind ik zo fijn
Maar is tentenkamp in de kerstvakantie geen idee? want bij die tenten van babs zat ook een hypo zag ik
Tentenkamp is volgens mij bij de Hypo in Rotterdam? Mij maakt het niet zoveel uit, ik rij bijna overal wel heen met de auto.
Volgens mij is het 2x per jaar en niet bij alle hypo's iig niet in Arnhem helaas (of misschien juist wel goed )Edit ff gekeken. is 15 tot 21 oktober weer in Rotterdam.