Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tisje schreef:hoe oud zijn jullie eigenlijk?
uit je startbericht klinkt het als een zielig hoopje pubers die de weg een beetje kwijt zijn
rooslovertje schreef:Ik zie eerder jou als een puber die de weg kwijt is.
Als je hier niet tegenkan, waarom reageer je dan in VREDESNAAM in het topic?
Vind het nogal zielig..
tisje schreef:aangezien sander mijn vriend is en ik het niet zo prettig vind om te lezen dat jullie je "sanders harem" noemen..
tisje schreef:aangezien sander mijn vriend is en ik het niet zo prettig vind om te lezen dat jullie je "sanders harem" noemen..
laura1987 schreef:tisje schreef:aangezien sander mijn vriend is en ik het niet zo prettig vind om te lezen dat jullie je "sanders harem" noemen..
Kan je daar al niet tegen?:S
LaFunkyJazz schreef:Ik neem aan omdat het een beetje klef klinkt, en aangezien Sander haar vriend is (wat ze zegt) ben ik het compleet met haar eens. Het klinkt allemaal nogal...appart
laura1987 schreef:tisje schreef:aangezien sander mijn vriend is en ik het niet zo prettig vind om te lezen dat jullie je "sanders harem" noemen..
Kan je daar al niet tegen?:S
Princess_ schreef:tisje schreef:aangezien sander mijn vriend is en ik het niet zo prettig vind om te lezen dat jullie je "sanders harem" noemen..
Meid, ze bedoelen hier niks meeReageer niet zo overdreven en heb vertrouwen in je vriend. Geen van deze meiden moet wat van hem.
tisje schreef:nou het idee dat hij naar een paar zoenende meiden heeft staan kijken doet me kotsen