Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Wies: Uit het Antwerpse, kan zelf rijden en wil ook mensen meenemen en wil paardrijden
Bleum: Vlaams-Brabant (Diest), kan/mag niet zelf rijden, wil wel meeliften en wil paardrijden
Venna: Waasland, kan zelf rijden en wil zelf paardrijden
Belsje:?,?, hangt van het lijf af of ze gaat rijden
Yuna: Antwerpen, rijdt met Wiesje mee, gaat paardrijden
Sjinto:?,?, gaat fototoestel hanteren en paardje spelen op strand
Skara: Antwerpen (rijdt mee met Wiesje?), gaat mee paardrijden
Citaat:Wies: Uit het Antwerpse, kan zelf rijden en wil ook mensen meenemen en wil paardrijden
Bleum: Vlaams-Brabant (Diest), kan/mag niet zelf rijden, wil wel meeliften en wil paardrijden
Venna: Waasland, kan zelf rijden en wil zelf paardrijden
Belsje:Limburg (Wellen), kan zelf rijden heeft plek voor 3 extra (vier als de 4e een heel smal poepke heeft), hangt van het lijf af of ze gaat rijden anders pak ik kodak mee![]()
Yuna: Antwerpen, rijdt met Wiesje mee, gaat paardrijden
Sjinto:?,?, gaat fototoestel hanteren en paardje spelen op strand
Skara: Antwerpen (rijdt mee met Wiesje?), gaat mee paardrijden

en als het een vrijdag wordt dan zal ik eens lief gaan vragen aan vriendje of hij het ook ok vind
Bluem schreef:Wellen, da's kanten sint-truiden?

Yuna schreef:Volgens eerste geluiden lijkt zaterdag idd heel moeilijk te gaan wegens eerdere verplichtingen..Ben aan het lobbyen, maar momenteel ziet 't er niet goed uit voor zaterdag 5 juli bij mij
(vrijdag 4 juli nog altijd geen probleem voor mij, maar zou wel liefst hebben dat Merita ook mee kan dus probeer nog even te lobbyen)
als het echt niet past dan probeer ik vrijdag avond achter te komen. 
wizewo schreef:Anders parkeer je het vriendje bij de fotografen...weet alleen niet of het vriendje al dat paardegekke vrouwelijk geweld ziet zitten.
dan wordt hij onnozel hij zaagt nu al soms

Heb al veel strandritten gemaakt, maar eentje extra zeg ik niet nee tegen
)

(Voor mij mag dit dus gerust ook in de week zijn heb wel nog niet alles bijgelezen, dus sorry als ik dingen mis)