Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Wies: Uit het Antwerpse, kan zelf rijden en wil ook mensen meenemen en wil paardrijden
Bleum: Vlaams-Brabant (Diest), kan/mag niet zelf rijden, wil wel meeliften en wil paardrijden
Venna: Waasland, kan zelf rijden en wil zelf paardrijden
Belsje:?,?, hangt van het lijf af of ze gaat rijden
Yuna: Antwerpen, rijdt met Wiesje mee, gaat paardrijden
Sjinto:?,?, gaat fototoestel hanteren en paardje spelen op strand
Skara: Antwerpen (rijdt mee met Wiesje?), gaat mee paardrijden
Citaat:Wies: Uit het Antwerpse, kan zelf rijden en wil ook mensen meenemen en wil paardrijden
Bleum: Vlaams-Brabant (Diest), kan/mag niet zelf rijden, wil wel meeliften en wil paardrijden
Venna: Waasland, kan zelf rijden en wil zelf paardrijden
Belsje:Limburg (Wellen), kan zelf rijden heeft plek voor 3 extra (vier als de 4e een heel smal poepke heeft), hangt van het lijf af of ze gaat rijden anders pak ik kodak mee![]()
Yuna: Antwerpen, rijdt met Wiesje mee, gaat paardrijden
Sjinto:?,?, gaat fototoestel hanteren en paardje spelen op strand
Skara: Antwerpen (rijdt mee met Wiesje?), gaat mee paardrijden
Bluem schreef:Wellen, da's kanten sint-truiden?
Yuna schreef:Volgens eerste geluiden lijkt zaterdag idd heel moeilijk te gaan wegens eerdere verplichtingen..Ben aan het lobbyen, maar momenteel ziet 't er niet goed uit voor zaterdag 5 juli bij mij
(vrijdag 4 juli nog altijd geen probleem voor mij, maar zou wel liefst hebben dat Merita ook mee kan dus probeer nog even te lobbyen)
wizewo schreef:Anders parkeer je het vriendje bij de fotografen...weet alleen niet of het vriendje al dat paardegekke vrouwelijk geweld ziet zitten.