Het gaat me niet zo zeer om de centen, maar vroeg me door dit topic af wat er nou mee gebeurd was. Maar volgens mij is het nogal een gevoelig onderwerp Zie maar wat er mee gebeurd volgende keer misschien de afspraken gewoon wat duidelijker stellen
Ik zie het probleem eigenlijk ook niet zo? Vind het ook helemaal niet vervelend dat Sjaak er een opmerking over maakt, integendeel, vind het vrij terecht Punt 4 van Shadow kan ik me dan ook absoluut niet in vinden om eerlijk te zijn... Ik heb het gevoel dat er nou een groter probleem wordt gemaakt van de situatie dan het is...
Het weekend was spotgoedkoop bij elkaar, en ik kan me er absoluut niet druk om maken dat ik wat meer zou moeten betalen omdat er twee helaas niet meer mee konden.
Ik had idd het idee dat het al afgesloten was (boeking huisje), maar pas me overal aan aan
Kon jij dan ook die twee weekenden Bealy? Want dan heeft als ik het goed zie iedereen behalve Shadow gestemd en kan ook iedereen behalve Shadow op de beide weekenden zeker en Shadow weet het nog niet allemaal dus dan kunnen we theoretisch gezien gaan plannen of iig gaan zorgen dat we die twee weekenden allemaal vrijhouden zodat waarschijnlijk dan iedereen zal mee kunnen
Als iedereen behalve Shadow op die twee weekenden gestemd zou hebben dan zouden er volgens mij 8 stemmen bij moeten staan Dus ik weet niet wie er niet kan?
Ik las een mogelijke combinatie met huiswarming bij sjaak voorbij komen, dat leek mij eigenlijk wel een heel strak plan Als dat echt kan heet dat natuurlijk
En tja, als ik broertjelief en moeders zo ver krijg én de tuin tegen die tijd toonbaar is zou het evt ook in Swalmen kunnen....maar de kans dat zij het er mee eens zijn is wel minimaal, en ik weet ook niet of dat tegen die tijd verstandig is ivm de situatie thuis. Beetje de laatst mogelijke optie dus, als er echt niks beters is
Op zich kan het ook wel weer hier gok ik zo, aangezien Rob heeft gezien dat het wel (net) past Dus als er geen andere plek is kan ik wel even informeren of hij er bezwaar tegen heeft.
Bij ons is het idd geen probleem. Heb ip ruimte genoeg om slaapplaatsen te creëren, tuin is begaanbaar en een BBQ zal er tzt ook wel zijn en anders zo aan te komen Wilde toch wel mijn best doen om er nu wel een keer bij te zijn