boktmeeting limburg?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 01:31

Zoals vorig jaar Lachen Eerst Fretje etteren. En daarna lekker pannenkoeken eten in het overheerlijke pannenkoekenhuisje in kleinzwitserland Haha!

Heb het toen echt mega gaaf gevonden !

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 15:54

waarom organiseren jullie dan niet ook een meeting in zuid-limburg Verward
(ikke woon ook in zuid-limurg Knipoog )
dan gaan we lekker gezellig met z'n alle ergens paardrijden!!
(en met een paar man is toch ook leuk, toch niet heel bokt hoeft mee??)
iets zonder paarden is ook leuk....
wat dachten jullie van schaatsen (nou het toch winter is Haha! )
hou me op de hoogte Haha! !!
groetjes Xara

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 16:14

Nee niets met paarden (hoeft niet altijd met bokt iets met paarden te gaan doen???) En nee ook niet schaatsen want dan moet je maar mee gaan met de schaats meeting in Eindhoven. Iets leukers en Lara is dat wel leuk steeds hetzelfde? Wat dachten jullie van bowlen of laserschieten of !!!!!!!!!!!!! PAINTBALLEN???

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 17:26

Ehh...dan val ik al snel af...ik ben niet zo rijk!

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:41

tof!!!!!!!!!!! (paintballen of laserschieten lijkt me wel wat, heb het nog nooit gedaan *LOL* )
maar als het echt zo duur is .. Verdrietig ...
iets met paarden lijkt me trouwens wel heeeel leuk
ik heb nog nooit meegedaan met een boktmeeting
(ben hier ook nog niet zo lang)
iets met paarden lijkt me dus wel wat!!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:52

Ja dan ga ik zeker mee hoor!! lasergamen lijkt me echt een leuk idee en als groep betaal je minder, we zouden eens kunnen informeren.
Als het in N-Limburg word gehouden zou ik wel kunnen, Venlo misschien ook wel.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:47

Heej hou me op de hoogte!!!!!! Dat lijkt me zeker wel erg leuk!! En uit eten ofsow? Is dat niks? En daarna de kroeg in ofsow??

Druif_01

Berichten: 8863
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:18

het nadeel is dus zoals al meer is gezegd dat als je met paarden iets gaat doen er al veel mensen af zullen vallen, maar het is waar je voor kiest. We moeten iets hebben waarbij de meeste mensen mee willen/kunnen, wat goed bereikbaar is, en wat niet al te duur is

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 00:02

Er zijn al heel veel meetingen waar wat met paarden wordt gedaan en daarom is het ook leuk als er meetingen zijn zonder paarden. De vorige meeting hier was ook super gezellig. Er zijn hier ook veel mensen in de buurt die niet kunnen rijden of zo niet zelf over een paard beschikken. Je zou kunnen laseren en daarna lekker eten in het restaurant bij taurus (laser/bowl/partycentrum) hier.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 14:51

haha paintballen rulezz ik heb mijn eigen geweer en alles wat erbij hoort. Nou als jullie willen paintballen hoeft niet dan kost het wel een beetje en moet iedereen van te voren zeggen of ze zeker meegaan en alles daarna zou ik eventuele informatie op kunnen vragen. Daar kan je btw eventueel ook nog bbqen na afloop. Maar Taurus is veel duurder en moet je echt een hele tijd van te voren reserveren als je met veel man bent.

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 17:13

ja jullie wonen in venlo!!! Tong uitsteken Knipoog
hoe oud is iedereen hier eigenlijk?? Verward
(beetje raar als ik de jongste ben die meegaat!!)
dan is iedereen ongeveer even oud, en dan kom ik aan... *LOL* .. haha
kunnen we niet ook iets met paarden doen?? ik heb zelf ook geen eigen paard hoor) kunnen we nergens paarden huren en samen door de omgeving rijden??? degene die niet kunnen/willen paardrijden die organiseren dan samen iets... *LOL*

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 17:21

Ik ga wel mee.
Ik ben BTW 18. Dus zijn er luitjes die ik eventueel op moet halen, U say it Haha!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 17:25

Mjah als jullie echt iets in die richting gaan doen val ik echt af, ik ben niet van plan om handen vol geld uit te geven...Scheve mond
Maar ik wel heel graag mee...kan iemand ff informeren wat de kosten dan agan worden?
En ik ben 14...jahaa over een maandje alweer 15 Haha!

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 17:45

ik wil gewoon eigenlijk hetzelfde doen als de vorige keer. Fretje etteren en daarna pannekoeken eten Haha! ! En misselijk worden in al die enge speeltoestellen in klein zwitserland en lachen als er dan iemand express op z'n gezicht gaat Schijnheilig (was écht gepland hoor Schijnheilig )

En daarna uitgaan, als iedereen nog puf, geld en zin heeft Haha! Dat lijkt mij het gezelligste. Op die manier kunnen mensen ook later komen, als ze bijv geen zin hebben in fretje etteren (kinderboerderij dus) komen ze naar K-Z, hebben ze daar geen zin in, of heeft niemand er zin in kunnen we ter plekke besluiten dat we de stad onveilig gaan maken.

Lijkt mij iig wel het goedkoopste plan Haha!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 18:15

Ehm...mjah nee daar heb ik dus weer geen zin in, hou ook ff rekening dat mensen niet allemaal zelf vervoer hebben, dus ook trg moeten....

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:23

ja maar je kan dus niet met alles rekening gaan houden, ik bedoel er zijn ook mensen die dit niet leuk vinden of iets anders leuk vinden dat blijf je toch houden.Maar ik denk niet dat je steeds hetzelfde moet doen, dus mij lijkt het een beter idee om iets anders te doen. En btw dan als je de meeting op zaterdag wilt doen wie moet er de kb dan openen. En is k-z wel open nu in de winter??

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 20:52

poeh,haha euhm als de genige die zeker of mischien meegaan me ff een pb stuuren?en als je een idee hebt?dan zet ik het op de eerste pagina,kom maar op met de pb's Haha!:D

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:52

kb Verward k-z Verward sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry hoor maar ik snap het ff niet.. Verward
al die afkortingen ook ... *LOL*
ik ben trouwens ook 14 (sinds september, dus dat duurt nog wel ff voordat ik 15 ben.. Lachen )
kunnen we niet stemmmen??
of is dat oneerlijk??

dit zijn zo een beetje de mogelijkheden (tot nou toe dan!!) :
Lachen paintballen/laserschieten/bowlen (zoiets)
Lachen iets met paarden (met z'n alle ergens paardje huren en dan bijvoorbeeld een concours door het bos uitzetten en allerlei spelletjes te paard!! of wat dachten jullie van een huifkar..?? of is dat saai??)
Lachen met z'n alle fretje (wie?? Verward ) pesten Verward Verward , pannekoeken eten *LOL* oja en uitgaan Haha! !! (assie's idee!!)

heeft nog iemand een idee, of was dat het al ?????????????

ps. wie is fredje?? Verward Verward Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:34

kb = kinderboerderij en k-z = Klein Zwitserland, een grote 'speeltuin' met de grootste schommel (Tarzanswing) en glijbaan van Europa!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 22:07

hmmmm.....ik wil iig kei graag mee! alleen moet ik dan nog kunnen natuurlijk! Ik ben trouwens in november 15 geworden.
enne......misschien kunnen we het zo regelen dat we gewoon met de huifkar ergens naar toe worden gebracht. Misschien kan ik wel wat regelen met Flicka (mijn verzorghaf) de eigenaar rijdt altijd met haar en de huifkar. Ik ga ook vaker mee. Maar dan zijn er waarschijnlijk wel kosten aan verbonden.....per uur....maar misschien wel slim om een poll te plaatsen.

Druif_01

Berichten: 8863
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 22:55

ik wil ook mee, en ik ben 16, maar tegen de tijd dat de meeting is zal ik wel 17 zijn. (14 februari)

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 23:06

daarom zei ik,pb me even als je zeker of mischien mee gaat,een datum en wat we kunnen doen,dan zet ik dat op de eerste pagina en is er wat beter te zien.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:10

Ik ben dan trouwens 20 (22 februari) Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 10:43

WHEE ik ben dan nog 18. ordt pas 17 maart 19 Boos!(
Maar mij lijkt het geen goed idee om de meeting in de winter te houden.
Lekker gezellig saampjes bevriezen Haha!. MIsschien meer richting lente ?
Voor sommige kan ik wel voor vervoer zorgen. Maar wanneer het op een zaterdag gehouden wordt. AUB lekker van te voren zeggen, welke data het wordt. Want ik moet dan vrij vragen.

GR Lara

Xara

Berichten: 230
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 16:51

Sypheron schreef:
kb = kinderboerderij en k-z = Klein Zwitserland, een grote 'speeltuin' met de grootste schommel (Tarzanswing) en glijbaan van Europa!

hahaahahahaahaahaa *LOL*
dat lijkt me wel wat!! Knipoog

maar wie is die fredje dan?? er vaag... *LOL*