Hm vrijdagavond moet ik altijd werken Heb met mijn knie al heel veel niet gewerkt en ga over 2 weken ook weer naar Frankrijk dus beetje stom om weer vrij te vragen maar als verder iedereen vrijdag het liefste wil dan kom ik wel naar de weer volgende meeting
Nja, ik heb d'r wel twee die bekeken kunnen worden... maar dat is ook zo ongeveer alles wat ik er met een groep mee zou kunnen doen. Ga er iig niemand op laten rijden.
Mijne hebben jullie allemaal al een keer zien/gereden. En ze is nu iets minder betrouwbaar zeg maar. (Kans op explosie gevaar, ik dacht dat het minder zou worden nu ze op de wei staat maar het wordt alleen maar erger )
Catoo pesten lijkt me ook geen goed plan. Catoo en veel mensen = hap, bijt, schop. Dan krijgen jullie een slecht beeld van Catoo Maar ehm, wat dachten jullie van een datum tussen het eind van ieders tentamen en het einde van het OV?
Klaar met tentamens Nar: 10 juni Spir: eind juni Splash: 6 juni Liz: 30 juni
Dus Juli/augustus ofzo?
26 juni.
Alleen ik wacht de datum wel af, in juli ben ik ook nog op vakantie en heb twee weken full time 2 paarden te doen waarschijnlijk en dan nog 3/4 dagen in de week Soraya erbij. Daarbij moet ik ook leren voor de herkansingen die midden augustus beginnen.