dan kan ik nog een zeuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:ik denk dat de mijne denken dat jullie allemaal een stel pedo's zijn, alsn ik eerlijk ben
Hitime schreef:Maar ergens centraal.. In omgeving Utrecht? (En nu niet zeuren dat dat te ver is, ik denk wel dat dat het meest centraal is..)
Weet iemand daar wat?
Hitime schreef:Maar ergens centraal.. In omgeving Utrecht? (En nu niet zeuren dat dat te ver is, ik denk wel dat dat het meest centraal is..)
Weet iemand daar wat?
L_ola schreef:We zouden even kunnen googlen, en wanneer ongeveer gaan we dan..?
In de eerst komende vakantie? Of in een weekend? Of als het wat warmer weer is?
Wand met zulk weer als het nu is lijkt het me niet alles.
Hitime schreef:Manege van Loon lijkt me wel wat
Herberg: Prijs per nacht inclusief ontbijt: € 19,--per persoon, 2 of meer nachten € 18,-- p.p.
Paardenboxen zijn dan €15,-
Alleen een dagrit kost wel €76 voor een paard huren..
Hitime schreef:Zomervakantie word te ingewikkeld, alle vakantie's vallen anders en ieder opzich is ook weer op vakantie..
Meivakantie of weekend lijkt me handiger.
shannen6 schreef:Hitime schreef:Manege van Loon lijkt me wel wat
Herberg: Prijs per nacht inclusief ontbijt: € 19,--per persoon, 2 of meer nachten € 18,-- p.p.
Paardenboxen zijn dan €15,-
Alleen een dagrit kost wel €76 voor een paard huren..
Dan heb ik de mazzel dat ik der al 1 heb....Maar de prijzen voor de herberg en de paardenboxen vallen wel mee...
Hitime schreef:Zomervakantie word te ingewikkeld, alle vakantie's vallen anders en ieder opzich is ook weer op vakantie..
Meivakantie of weekend lijkt me handiger.
Hitime schreef:Heeft er niemand een paard voor mij dan? Dan betaal ik de kosten van die box wel.
L_ola schreef:Hitime schreef:Heeft er niemand een paard voor mij dan? Dan betaal ik de kosten van die box wel.
Als je een held bent in opstappen mag je Leef hebben..
Opstappen is moeilijk, daarna is het een super lieverd.
Hitime schreef:Meivakantie duurt volgens mij maar een week voor mij.