zelf zat ik te denken aan een rustige rit. maar wel gewoon met stukken draven en gallop. afstand ? geen idee. niet te ver niet te kort. aangezien ik nog een jong paard heb ga ik daar neit 3 uur lang mee door de bossen crosssen
Silence
Oke, heb wel een kaart waar we wat op uit kunnen stippelen. Of we kunnen op de gok rijden. Tijd hou ik meestal niet in de gaten, maar wil je zowieso geen 3 uur weg? Of mag dat wel in een rustig tempo? Mijn ervaring is namelijk, dat de tijd voorbij vliegt in de bossen.
Oke, ik heb eventueel een route van ongeveer 17km op kaart staan. Weet niet of je dat iets vind? Samen moeten we daar vast wel uitkomen met het leze ervan
Ik heb de route even op de foto gezet. De afstand van ongeveer 17km is gemeten vanaf de bosrand. Zeg dat er in totaal nog een kilometertje of 5 bijkomt, van stal naar het bos.
Ik heb dus geen voorkeur qua datum, maar als het kan, liever niet het eerste weekend van de vakantie (26-27april) aangezien wij het weekend daarvoor onze eerste endurance wedstrijden hebben en dus even moeten kijken in welke staat wij dan verkeren Kunnen jullie niet anders, geen probleem hoor. Ik ga wel mee, maar dan kan het zijn dat het tempo wat verlaagd moet worden
Verder heb ik geen probelemen met galop, maar wel een beschaafd tempo. Dus geen onverantwoorde race-partijen. Ik zou het graag een beschaafde rit houden
Hee, Silence, wat voor kaart is dat? Ik kan geen fatsoenlijke vinden. Deze is ook niet in detail weergegeven. Heb je die route zelf ook gereden? Dat lange stuk aan de bovenkant naar het keelven..kan je lekker hard! (misschien sluit ik wel aan?)
Silence
Ik heb het gevraagd op stal. Trailers zijn geen probleem, die mogen er wel staan. Wel op een bepaalde plaats, dus dat geef ik nog door als we de datum weten.
Deze heb ik bij de gemeente gehaald. Is een speciale ruiterkaart. Welke details staan er volgens jou niet op?
Alles is veel te klein erop aan gegeven. Er zijn zoveel paadjes etc.. die kan je hier niet op zien. Ze zouden kaarten moeten hebben van bepaalde delen.. hier staat dan meteen zoveel op, zo'n groot gebied. Heb jij trouwens een gps zender?
Silence
jep en het zou kunnen maar ophet moment heb ik een ander probleem en dat is dat mijn zadel niet lekker meer ligt en ik dus opzoek moet naar een nieuw zadel. maar wss heb ik dat wel voor die tijd geregeld.