Haha zeker veel stappen,iig weet ik dat Ninjo het wel volhoud die heeft gister ook een enorme rit gereden en op de terugweg was die nog aardig druk . Uhm flesje drinken! broodje voor onderweg en wat lekkers en misschien dat we bij de Eik even een emmer water kunnen regelen voor de paarden?
Ik heb geen idee , weet alleen dat ze het niet erg vinden als ik de trailer daar parkeer. Maar je kan vast wel op dat bankje bij dat weiland even gaan zitten en iets drinken.. Jullie hebben dan toch de meeste stops al gehad ?
ik heb geen idee of we dan al de meeste stops hebben gehad, we zien gewoon waar het mooi is om even te stoppen, maar we kunnen daar wel even wat gaan drinken ja en misschien flesje bijvullen op de eik
Hoihoi! Ik weet niet of ik nog moest helpen? maar dat red ik niet Ik moet oppassen donderdagochtend van 7 tot 10. Dus ik moet daarna nog naar deventer. Als me vader me op wil halen zou het misschien wel lukken maar dan moet ik ook nog helemaal naar holten fietsen. Ik kan het wel proberen maar zekerheid heb ik niet.