Hee, ik zie dit topic nu pas! Ik wil ook wel komen hoor, als ik welkom ben tenminste.
[edit] Ow wacht.. 15 maart dan moet ik werken of ik moet Marieke groomen op wedstrijd, dus ik denk dat het voor mij overgaat.. Maarre die andere meeting waren jullie ook al op de 15e aan het plannen Niet zo handig?
Waarom niet zo handig? We kunnen dit volgens mij makkelijk combineren.. Op kraamvisite ga je niet zo heel lang zoals Letiets zegt, dus kunnen we daarna gezamelijk richting Sluis ofzo..
Joh, je staat zo aan de overkant Hemelsbreed wonen we nog net niet naast elkaar Als ik hier aan de zeedijk sta kan ik Miranda zien rijden bij wijze van
Het kan eventueel ook aan de overkant hoor, als dat makkelijker is. In Goes zit toch ook wel zo'n ding waar je kan bowlen en eten? tenminste, dat moet zo zijn, anders heeft Jeroen een andere vriendin (die gaat morgen namelijk bowlen en eten met z'n werk in Goes ) Mensen van deze kant (Z-Vl) moeten toch terug en zitten toch al aan de overkant dan, en dan hoeven de mensen van de overkant (walcheren e.d.) niet ook een x door de tunnel... Plus dat Sluis nog best een eind is vanaf de tunnel..
Idd, bij de Zeelandhallen zit net een nieuwe bowling. Je kan er ook eten, maar dat is niet zo geweldig. Je kan er ook voor kiezen om te gaan wokken, dat zit ernaast! Het is gezellig daar, ben er al een paar keer geweest.