Flying_Angel schreef:Gezellig als jij ook weer mee gaatDatum is nog niet bekend nee.
Kijk aan heb ik dat in elk geval niet over het hoofd gezien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flying_Angel schreef:Gezellig als jij ook weer mee gaatDatum is nog niet bekend nee.
Flying_Angel schreef:Gaan we eigenlijk voor of na de zomervakantie? Want in de zomervakantie zijn de kampen.
Willeke_ schreef:Ik haak af, duurt echt te lang voordat we een datum gaan prikken en ik moet ook nog rekening houden met vakantie en werk!
Pascalleee schreef:ja maar met zo'n kleine groep is het ook niet leuk we hadden altijd zo grote groep waarom nu niet meer![]()
1 iemand heeft het flink verpest voor velen.. bij de vorrige meeting!!
Flying_Angel schreef:Willeke_ schreef:Ik haak af, duurt echt te lang voordat we een datum gaan prikken en ik moet ook nog rekening houden met vakantie en werk!
Je doet zelf ook geen voorstel datums.
Willeke_ schreef:Nee, ik ben niet degene die de meeting organiseert en ik zit ook nog met m'n vakantie en werk. We weten nog niet eens wanneer het ongeveer wordt, voor of na de zomer..
Pascalleee schreef:ja maar met zo'n kleine groep is het ook niet leuk we hadden altijd zo grote groep waarom nu niet meer![]()
Mariiska schreef:Ik wil nog steeds wel mee, maar moeten idd even een datum hebben.. Ik neem aan dat het zowieso na de meivakantie word?
Daarna zit ik met examens, dus vlak daarna gaat ook niet lukken..
Begin juni misschien? op een zaterdag o.i.d?
Mariiska schreef:Pascalleee schreef:ja maar met zo'n kleine groep is het ook niet leuk we hadden altijd zo grote groep waarom nu niet meer![]()
Mag ik vragen wie diegene is?