@ Kristel: Oeh ja, das wel een goeie vraag. Volgens mij niet eens, aangezien mijn broer een keer in de vakantie naar Leeuwarden zou en hij niet in de bus mocht omdat ov in de vakantie niet geldig was Ehm. Als iemand dat ff opzoekt dan, En anders moet het op een zondag ofzo.
Ik weet nog niet, ik heb dan geen werk meer als het goed is Dus ik denk dat ik dan altijd wel kan, tenzij ik dan al ander werk heb, maar daar kun je nu niet mee met plannen
Na langdurig zoeken met de zoekfunctie het topic toch gevonden
1 Mei kan voor mij ook wel Is doordeweeks en in de vakantie dus zeg ik op werk gewoon dat ik niet kan Dat gaat heel makkelijk Ik geef voor de vakantie gewoon aan wanneer ik kan werken
Lies; dan kan ik hoop ik wel met jou mee reizen? Jij hebt toch OV, dus kan ik nog met korting ook
Ik keek ff in m'n agenda, maar 1 mei is hemelvaart dus dan is iedereen vrij toch? Is 't dan wel een goed idee? Als 't mooi weer is heb je weer dat mensen 't strand op gaan enzo
ik weet nog niet 100 % zeker of ik kan, ga heel misschien een aantal dagen bij mijn huisgenootje slapen in de vakantie, maar ik ga hard mijn best doen!
Rianne, je kan altijd met mij meerijden, ik heb ook OV. Krijg je 40% korting. Misschien heb ik tegen die tijd mijn rijbewijs wel, dus dan kan je ook wel meerijden.
@ Lisanne: Haha niet? Dan heb ik verkeerd gekeken. Dom! Je moet wel mee hoor. @ Careano (weer naam vergeten ) : Hmm, wel jammer. Maar Jitske kan ook niet rijden dus kunnen jullie niet op een andere manier mee?