Ik kan me vriend lief aan kijken of hij me zondag weg wil brengen en dat we de rit dus verplaatsen naar zondag, aangezien er dan ook meer mensen kunnen.
wat vinden jullie?? zijn jullie het er mee eens als het zondag 3februarie word?? en qua tijd??
@ Mariska, chantal/chantycom woont vlak bij dat bos en kent het ook helemaal ik geloof dat ze ook al een rit ingedachten heeft.
oke, lijkt mij een goed idee om de rit te verplaatsen want er hebben er best veel afgezegd en dat is toch eigenlijk wel zonde!! ik kan dan mn vader weer lief aankijken om te vragen of hij me zondag wil brengen heb ik ook weer een dag extra om een pakje te maken
ik sta alleen nog wel op de wachtlijst voor de wedstrijd in raalte. als ik daar nog aan mee mag doen is dat op zondag en kan ik dus niet mee..
Laatst bijgewerkt door o_mariska_o op 28-01-08 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
*edit; Het is lastig, vind het erg jammer dat er maar zoweinig mensen op zaterdag kunnen. Op zondag kan me vader niet dus zit ik zonder vervoer, kan zelf ook wel rijden maar durf ik niet omdat ik het nog nooit heb gedaan Bel ik net me vriend op gaat hij waarschijnlijk op wintersport a.s. vrijdag (ik wist van niets !) ik hoop dus dat ik hem over kan halen om voor me terijden, anders moet het misschien maar helemaal een andere data worden. (de week erop misschien? ook al is carnaval dan al voorbij )
ik had net mn ouders gevraagd of ze het goed vonden om zondag te brengen, en dat vonden ze en dan lees ik je berichtje.. lastig ja.. ik hoop dat je nog vervoer kan regelen. volgend weekeind kan ik in elk geval niet.. ook is het jammer dat carnaval dan al voorbij is
Ik weet nog niets, me vriend zou me het voor 9uur vanavond laten weten. en als hij niet kan rijden voor zondag dan word het toch zaterdag. Hoop dat er dan nog wat mensen mee kunnen!!
@ Lisa, Leuk dat je mee kunt!! Het wordt gehouden in Bathmen, (in het crossbos)
nee Commando is een lieve hengst dus die mag wel mee ennn JAAAA je moet verkleed of iniedergeval zo goed als! Jij had ook een route ingedachten toch? en kunnen we de trailer bij de manege kwijt denk je??
jammer, dan kan ik niet mee.. ik heb daarvoor een oefenparcours bij die manege en ik vind het eigenlijk wel sneu als ze daarna nog 2 uur moet lopen.. als het echt 11 uur 'sochtens wordt is het dus heel druk bij de manege vanwege het oefenparcours. ik denk niet dat jullie er dan mogen parkeren..