Ik hoef geen rekening te houden met werk, maar met het binnenzetten van de paarden. Als ik niet rond 17 uur terug in Terneuzen kan zijn houdt het voor mij op namelijk.
@Kel: Ik ga proberen de Audi van m'n paps te ritselen. Weet vrijwel zeker dat dat mag, als hij hem zelf niet dringend nodig heeft i.i.g. Je hoort ervan.
Mensen nog een paar daagjes! Iedereen nog van de partij? Ik heb nog plaatsen over in mijn auto, dus ik zal int ZT nog even navragen of er niet nog meer vanaf Walcheren meewillen.
@Kel: Geen benzinekosten, maar ik zou het wel fijn vinden als je de parkeerkosten betaalt (die zijn 5 euro).
Euhm.... hoe laat kom je mij oppikken? (Briljant 1, achter station) Met hoeveel zijn we eigenlijk totaal? anders kunnen we vanaf de overkant misschien nog verder carpoolen?
In mijn auto kunnen er idd ook goed vijf? Want Sita en Hotze rijden samen (omdat Siet naderhand nog naar dat toneelstuk moest). Dus dan als het alleen Kelly en Charlot is, kunnen we mss bij de sluizen afspreken en zo verder rijden?