LilianR schreef:Het afspreekpunt dus.
inderdaad
Ik hoop dat er voldoende plek is voor de trailers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LilianR schreef:Het afspreekpunt dus.
WiskyBokjes schreef:nou vraag iemand van stal zou ik zeggen
Fennaa schreef:Nu maar hopen dat er iemand van mijn stal gaat met een 2 persoonstrailer die mij wel mee wil nemen
lijstje schreef:-Marije - WiskyBokjes
-Bianca - Biancailona
-Melissa - loves_elino
-bicci en roon
-Lilian - LilianR
-Julia - Julia_Romeo
Julia_Romeo schreef:Fennaa schreef:Nu maar hopen dat er iemand van mijn stal gaat met een 2 persoonstrailer die mij wel mee wil nemen
ik ga ook mee als ik op de datum kan
Haha zou wel leuk zijn als macho ook kwam.. kijken of romeo hem nog herkent ..(denk het wel aangezien ze van hun 1ste tot 3de samen in de wei stonden en nog daarna tegenover elkaar in de stal
daNiielle_ schreef:Ik mag mee van mijn ouders.
Wat is de gemiddelde leeftijd eigenlijk?Want zodalijk loop ik daar met mijn paard tussen allemaal 30 jarigen.
bicci schreef:daNiielle_ schreef:Ik mag mee van mijn ouders.
Wat is de gemiddelde leeftijd eigenlijk?Want zodalijk loop ik daar met mijn paard tussen allemaal 30 jarigen.
![]()
![]()
oma's zijn lief hoor....
WiskyBokjes schreef:even een vraagje, er zijn niet echt paden daar om een uur daar rond te rijden.
Er is daar water en kunnen we omheen rijden, er is ook zand verstuiving waar we op kunnen
Vinden jullie dat erg?
Moeten we gezamelijk even gaan kijken wat we kunnen doen en of we misschien rondje kunnen rijden etc.
Fennaa schreef:WiskyBokjes schreef:even een vraagje, er zijn niet echt paden daar om een uur daar rond te rijden.
Er is daar water en kunnen we omheen rijden, er is ook zand verstuiving waar we op kunnen
Vinden jullie dat erg?
Moeten we gezamelijk even gaan kijken wat we kunnen doen en of we misschien rondje kunnen rijden etc.
wat vinden wij daar erg aan dan?
daNiielle_ schreef:Ik wacht nog even af hoeveel er mee gaan.