Ik wil zo en zo vrijdag zaterdag en zondag gaan. dus zeg het maar Ik ga op de brabantse kampioenschappen de kaartjes halen voor de donderdag en vrijdag, en vandaag de kaartjes voor zaterdag en zondag.
in de L in hij kringkampioen met vinses. Hij zat er toen echt verbaasd van te kijken. Want iedereen dacht dat het die andere jongen (naam even kwijt) zou zijn
Ik kan helaas zaterdag niet. De kaartjes voor de zaterdag zijn nl hlemaal uitverkocht ik ga donderdag vrijdag en zondag zeker. Misschien dat ik via via aan een kaartje nog kan komen voor de zaterdag maar ik vrees van niet.
Meeting houdt in, dat e dan met een groep meiden die nu in dit topic zitten een gezellig dagje uit van maakt. Kennismaken met elkaar enzo.....
ik ga zaterdag, maar ga wel met mijn vriend dus een meeting met alleen meiden zit er voor mij niet in haha. maar misschien kom ik nog wel een paar bokker tegen daar.
De zaterdag overdag is nu geen optie voor mij tenzij ik lastminute aan kaartjes kan komen. De rest van de dagen kan ik wel. Dus roep maar met dag en tijd