Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bicci schreef:bianca vraagt of je dan smst als je dr bent...dan pikken we je op bij de ingang...
caroltje16 schreef:zou ik misschien ook mee mogen, ja ligt eraan, van hoelaat we terug rijden, want vanf 8 uur mogen me vrienden komen want dan geef ik voor me vrienden een feestje dus ik weet niet hoe of wat?
biancailona schreef:caroltje16 schreef:zou ik misschien ook mee mogen, ja ligt eraan, van hoelaat we terug rijden, want vanf 8 uur mogen me vrienden komen want dan geef ik voor me vrienden een feestje dus ik weet niet hoe of wat?
even andere bianca aankijken, bianca hoelaat zijn we terug??? ik doe namelijk carpoolen
caroltje16 schreef:hoe bedoel je ???? want ja me gasten komen vanaf 8 uur, en hoe of wat ?
caroltje16 schreef:nou uhm voor 8 uur haha, 10 voor 8 half 8 kwart voor 8
caroltje16 schreef:haha maar als julli het niet willen dan ga ik gewoon niet mee
caroltje16 schreef:ja hoelaat willen jullie dan vertrekken, en hoe of wat moet ik na wie enz???? en hoeveel was het entree ?
bicci schreef:we kijken desnoods bij bianca of we van auto moeten wisselen...
groepje word groter zo...hahahahahaah
biancailona schreef:bicci schreef:we kijken desnoods bij bianca of we van auto moeten wisselen...
groepje word groter zo...hahahahahaah
goed hoor, met de volvo komen we er ook wel
Jasia schreef:Ik overleg even met m'n ouders en dan horen jullie het nog wel
Ik sms Bianca als ik iets weet