Hey Ik woon in Eys. Naast Simpelveld voor diegene die niet zo bekent zijn hier in het zuiden. Het lijkt me een leuk idee. Misschien wat opties. Bijv in Januari dan heefd ook iedereen ruim schoots de tijd om te plannen en/of een datum te prikken.
ja ik heb in januarie ook de meeste tijd, ik heb nog nooit een meeting gedaan dus ik zou echt niet weten,hoe het werkt,weet iemant wat leuks,we kunnen hier wat ideeen op schrijven,
Haha voor mij word het ook de eerste keer. Vaak zijn ze te ver weg. Ik denk dat we effe moeten afwachten hoeveel mensen zich aanmelden dan weten we hoeveel ruimte we nodig hebben. Als de omgeving dsn gechikt is denk wel dat ik mn zoontje meeneem, als er niemand een probleem mee heefd.
Of naar een wedstrijd gaan. Ik zag op startlijsten net dat in Beek kur op muziek is klasse z1 en z2 geloof ik. Lijkt mij best ook intressant En het valt in het weekend. Verder ben ik nog op zoek of er nog leuke dingen zijn in limburg.
Zo, ik ben er ook nog steeds Ik heb het wat druk gehad de laatste paar dagen en zo, werk he Wel lekker weer hoor, werken hihi. Heb nl een tijd thuis gezeten. Ik pas me wel aan aan de rest, alleen wanneer dr paardgereden gaat worden : ik heb geen paard, en ook geen ruiterbewijs he
Leuk idee idd, om naar de wedstrijd te gaan kijken Ik blijf zeker mee kijken en reageren hier naar de ontwikkelingen, ben alleen niet iedere dag online