Wat hebben jullie gekocht!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:06

Een supermooi sjabrak, zwart fluweel met een aflopende punt (verleden jaar 90 gulden, nu voor MAAR 55 euro, had ik hem verleden jaar nou maar gekocht Huilen ) en een staalblauwe bodywarmer van HH. En twee t-shirts van de Shires !

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:30

2 paar sokken Lachen
hoeflak (ja echt nagellak voor paarden!)2 naambordjes! voor op denieuwe stallen en ik heb een supergaaf kadootje gehad vans tef! zet ik morgen op de foto!!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:39

Billy schreef:
Ik heb alleen een sjaal/muts gekocht...

Toevallig zo'n blauwe (of rode) van fleece, met zo'n trektouwtje? Haha!

Ik heb een blauwe, en ook nog een bijpassende sjaal. Die sjaal was volgens mij de laatste uit die bak, en dat al op vrijdagmiddag om half 6...

Verder heb ik geruite sokken gekocht van mijn favoriete sokkenmerk Equipage, wederom donkerblauw. En een halstertouw dat ik aanzag voor donkerblauw, maar dat bij thuiskomst zwart bleek te zijn. Ook best. Haha!

En die bodywarmer met tijgerprint en die lakleren peeskappen heb ik laten liggen hoor Joost, was toch niet geheel mijn smaak. Tong uitsteken

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:42

Niet? he wat kan ik je soms toch lastig inschatten, k dacht écht dat t wat voor jou was hoor! Past bij de kleur van je behang Tong uitsteken

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 23:43

Berdientje schreef:
Ik heb net als Brenda (Chatelaine) een regenbooghalster, een regenbooghengstenketting (paste er mooi bij Haha!) een regenboogbitstukje, een regenbooglongeerlijn. Berdientje goes regenboog (arme pony Tong uitsteken)
Ik heb ook nog een armbandje met Berdientje erop (had ik vorig jaar ook bij Jumping gekocht, maar die is nu oud, en nu heb ik een neiuwe Haha!) Ik ga zo een verslag schrijven, en er komen veel Eva-foto's }>, Kim-foto's }> }> en andere foto's Haha!

JAa!! onze mooie regenboog spullen *LOL* enn ik heb ook nog 2 halsters een donkerblauwe en en beige/bruinige Lovers en een bak slobber Vingers aflikken

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 00:03

kon het niet laten een nieuwe deken voor Esprit, een Harry Horse, grijs met zwart, best chique, 58 euro, overal te koop voor 70 euro.
Was op zoek naar een mooi dik sjabrak, nergens te vinden, ja babyblauw, maar dat vind ik niet mooi Haha!
Verder heb ik me prima in kunnen houden, gaat heel goed met mij Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 00:13

Jaaaahh!!! Ik heb gekocht:
Twee dekjkes groen met zwart randje ( 1 voor mij en 1 voor zuslief, vast de zelfde als Drienepien!)
een wit dekje (jaja, ik ging immers wedstrijdje rijden)
een zweetdeken, blauw met groene rand, die heeft Isolda straks heel hard nodig met al die nieuwe inspiratie die ik opgedaan heb)
sokken

En ohohohoh, wat heb ik gekwijld bij die koetsen en die tuigen. Ikw as nog geen 2 minuten binnen en ik stond al met mijn tong op mijn schoenen bij een chique wagonette!
Nog even Udinnetje! Dan gaan we ervoor!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 09:26

ik heb alleen 2 dekjes gekocht. een donkerblauwe met een zilverachtig randje en een donkercaramelkleurige met een goudkleurig randje

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 09:42

Ik heb een donkerblauw dekje gekocht met een zilverachtig randje en een donkerblauw halstertouw!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:49

Ik ging heen voor rijschoentjes en jawel: overal rijschoentjes, maar degene die ik wou waren er natuurlijk niet in mijn maat Boos! .
(Nu heb ik Vroegop gevraagd of die wil rondkijken, die komt toch elke week op de manege).

Vriendlief heeft wel rijschoentjes gekocht en ook een hele mooie waxcoat. Ik heb als troost maar longeerspullen gekocht. Weliswaar heb ik geen paard, maar komt er een paard hoef ik in elk geval geen longeerspullen meer te kopen Haha! .

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:54

Poffertjes. Haha!
Verder niks, ik had nog zooo'n leuk halster gezien, maar ik heb net een nieuwe dus ik heb me ingehouden. Knipoog

Jolan

gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 12:36

Ik heb alleen een paar rijhandschoenen gekocht en een gebrand naambordje voor mijn vriendin waar ik over 2 weken op stal kom te staan.
Meer centjes had ik niet.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 15:06

Naambordje met Valentino er op
Sleutelhanger met Valentino er op
D.gr. pet met Valentino
D.gr. sjabrak met Valentino
Halstertouw met veiligere haak voor Valentino (die hangt zichzelf keer op keer op... nu kan dat niet meer, godzijdank, bespaart mijn hartkloppingen)
Zwart hoofdstel (kreeg ik nr. van verkoper en sjans bij Haha!)
Bordje met Stoch crossing voor de verzameling...
Wow.. mensen.. ik ben ARM!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 15:20

Poffertjes had ik idd ook gekocht. Haha!

Er stond ook een stand met van die rubber dingen uit dit topic: [VMR] Wie wat wat je hier mee kan doen? - wie heeft die nog meer gezien (en eventueel gekocht)? Niet dat Ret zo'n ding nodig heeft, maar ik vond het wel mooi om te zien hoeveel kracht zo'n rubber geval kan opvangen.

Bolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 15:21

Ha!!
2 patat met, een kroket, een frikandel en twee cola voor 10 Euro.......

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:07

Alleen een mooi creme kleurig fluwele dekje met goude draad. Kwijl Super mooi!! Bij de Horse division. Had eigenlijk ook voor tuig moeten kijken maargoed daar kwam mn vader gister avond toen ik terug was pas mee..

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 19:23

Nathalie schreef:
Alleen een mooi creme kleurig fluwele dekje met goude draad. Kwijl Super mooi!! Bij de Horse division. Had eigenlijk ook voor tuig moeten kijken maargoed daar kwam mn vader gister avond toen ik terug was pas mee..

Heb je ook nog met een dokerblauw randje erlangs? Dan heb ik die ook! Haha!