We kunnen ook in Arhnem/nijmegen doen

CUIJK STAAT OP DE KAART!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Buster schreef:Sniesjuhh schreef:Naja in de buurt van Hardenberg zou natuurlijk ook wel leuk kunnen zijn, zouden we nog een bezoekje aan Collendoorn kunnen brengen?!
Ja dat had ik ook in gedachten, maar toen zeiden mensen dat het 'centraler' moest...
Anders doen we het in Rijssen (Escha; ideeën?) (op de kaart te vinden dichtstbijzijnd 'Nijverdal')
Dan kan je voor of na de tijd nog langs Collendoorn; is al weer iets dichter bij
takkie_muis schreef:oew ...
maar ik wil eerst kijken waar we heen gaan en dan vraag ik het
Buster schreef:Tja, ik weet het niet, maar ik denk dat er best nog wat mensen afvallen als het 'te veel geld' gaat kosten.
Dus mij lijkt; laten we het 'goedkoop' houden, en ga naar een fokkerij of zo !?!
Buster schreef:Voor de locatie komen we er vast nog wel uit, als iedereen daar nou eens over nadenkt, kijken we wat het best werkt!
Nu de datum; ik heb een voorstel:
Weekend van 5-6 april -> ik zeg bij voorkeur zaterdag
Weekend van 19-20 april -> ik zeg ook hier bij voorkeur zaterdag
Laat je voors en tegens even weten !!!
Buster schreef:Qua datum: Sanne, jij viert je verjaardag niet de zaterdag ervoor?!
En het idee van het cd-tje is heel leuk; dus: vrijwilliger gezocht!
Ik mail dan m'n foto's wel!
Ik heb trouwens de eerste 'proef-troffee' als aandenken (stel er niet te veel bij voor!) gemaakt; is wel leuk, ik denk dat ik er wel 1 kan maken voor iedereen (1 per gezin dan...!?!)