Maar het beste komt voor mij uit in januari!
Enne ehm mag aanhang mee? Zoja kunnen er ook mensen met mij mee rijden, zo niet moet ik met iemand mee rijden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

FZ_Lin schreef:Het kan altijd nog doorgaan toch? Bv jij kan ook verder gaan met regelen
Maar ik zal het 1 en ander proberen te regelen
ja t zou kunnen maar ik ben niet echt een discotheekpersoon haha..voorlopig laat ik dat in jouw handen Linda!
, maar als het een leuke tent wordt en op een datum dat ik kan, lijkt me een avondje feesten gezellie.............datum/tijd en tent laat ik aan jullie over want buiten rockcafes end. om ken ik eigenlijk niet veel bijzonders
dus ik laat me verassen!!! Cinnepin schreef:ik snap Linda wel. Voor sommige mensen is het moeilijk om volwassen te zijn.Maar het beste komt voor mij uit in januari!
Enne ehm mag aanhang mee? Zoja kunnen er ook mensen met mij mee rijden, zo niet moet ik met iemand mee rijden

maar ik blijf wel een beetje in de gaten houden waar jullie nou écht geen gaan enzo.
cissie schreef:ik ben wel een oldie![]()

cissie schreef:@Mandu13: dat klopt, maar ik voel me ook echt oud![]()
sorry
:P nog steeds geen antwoord op
bla bla bla bla
cissie schreef:@Mandu13: dat klopt, maar ik voel me ook echt oud![]()
dus het valt best mee met je leeftijd! dwaallicht schreef:Ik ben ook 24 hoordus het valt best mee met je leeftijd!
cissie schreef:![]()
Gelukkig ben ik niet de enige oldie![]()
Wbt de aanhang, ik weet niet wat de 'organisatie' daarvan vind? Mijn aanhang blijft in ieder geval thuis gnagna

Cinnepin schreef:@ Vivalavida, ik denk dat jij dondersgoed weet waar mijn rectie op slaat!