Strandrit 25 november

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re: Strandrit 25 november

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:11

Waar ligt Castricum?
Wat voor geslacht heb je en welk karakter?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:14

Ik wil nog steeds een keer heel graag met Jordy naar het strand, maar in november met een geschoren paard lijkt me niet het beste idee
Als jullie zoiets nog eens doen in een tijd dat hij niet kaal is ga ik mijn best doen om te komen met Jordy.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:16

hoe laat zou het verzamelen zijn? Ik wil op zich wel komen, als ik maar niet om 8 uur al op stal hoeft te staan om mijn lieve tinker, die af en toe nog wel eens niet wilt.... op te laden Tong uitsteken

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:16

jammeerr ik heb geen tinker:P

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 21:05

@ supertje; Ryon is ook hardstikke kaal hoor, maar zolang je niet stil gaat staan en als het echt koud is een uitrijdekentje opleg kan het echt geen kwaad. Maar het blijft natuurlijk je eigen keus Haha!
@ Biancaa; hoe lang is het voor jou rijden dan??? meestal doen we om 11 a 12 uur verzamelen.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:23

oh wat jammer dat het zover is.
kunnen we een keer zoiets meer richting zeeland doen????

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:50

ik moet er nog hard over nadenken Haha! Bonita is nog herstellende van haar longontsteking en Kato is te dik voor mijn trailer Haha! Boyan en Willy zijn helaas nog te jong Knipoog
Wil wel heel graag foto's komen maken, maar moet wel een beetje gezellig voor me wezen, anders vind ik het ook zonde van mijn dagje uit Lachen Ik kan namelijk niet gezellig meehollen in galop over het strand Haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:54

Dianne, wat had ik nou gezegd, jij komt gewoon muts! Jaq als het echt niet lukt om een lift te krijgen ga ik kijken of ik wat voor je kan regelen.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:57

mocht er iemand langs zo'n beetje woerden rijden, die nog 900 kilo erbij mag hebben in zijn/haar trailer, dan houd ik mij van harte aanbevolen Haha! Kan Katootje alsnog mee Haha!

Ik kom zowiezo nog een keertje bijkleppen bij jou Caira! Wil ook je paardjes weer eens zien Haha! Ben benieuwd hoe puppy Ro'tje nu in real life is geworden, vandaag hele gave foto's gezien, waarop hij nu echt een man begint te worden!!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:11

@Annelot het is met een gewone auto ongeveer een uur rijden, dus met trailer zo'n anderhalf uur denk ik, dus dat is wel te doen. Dus als we om 12 uur verzamelen, heb ik tijd genoeg *LOL* Dan poets ik haar maar niet Tong uitsteken

@Teuntje, kunnen we niet de trailers ruilen? Dus jij de mijne en ik de jouwe? Kato past wel in de mijne en Noa past in die van jou. misschien dat het een idee is (dan moet ik alsnog om 8 uur mijn bed uit, maar dat heb ik er wel voor over hihihihi)

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:34

annelot schreef:
@ supertje; Ryon is ook hardstikke kaal hoor, maar zolang je niet stil gaat staan en als het echt koud is een uitrijdekentje opleg kan het echt geen kwaad. Maar het blijft natuurlijk je eigen keus Haha!

Weet ik wel, desnoods kan ik er een fleecedeken overheen leggen, hij wordt namelijk pas over 1,5 week geschoren, dus dan is hij nog echt kaal. Probleem is alleen dat ik met Jordy geen dekens op en af kan doen terwijl ik erop zit, dat is een garantie voor zand happen Nagelbijten / Gniffelen En dat Jordy als hij geschoren is nog meer last heeft van zijn ADHD-neigingen, ik weet niet of de rest een op zijn plek galoperend paard of een snorkend paard in passage waardeert Clown

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:36

ben ik iig niet de enigste Supertje Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:57

Supertje schreef:
annelot schreef:

Weet ik wel, desnoods kan ik er een fleecedeken overheen leggen, hij wordt namelijk pas over 1,5 week geschoren, dus dan is hij nog echt kaal. Probleem is alleen dat ik met Jordy geen dekens op en af kan doen terwijl ik erop zit, dat is een garantie voor zand happen Nagelbijten / Gniffelen En dat Jordy als hij geschoren is nog meer last heeft van zijn ADHD-neigingen, ik weet niet of de rest een op zijn plek galoperend paard of een snorkend paard in passage waardeert Clown

hihi daar hoef ik de mijne niet eens voor te scheren hoor, ik denk dan ook dat ik jullie bij het strand afzet en dan op jullie wacht, lijkt me het veiligst voor iedereen Cool Of Rohan moet tegen die tijd zo bomproof gebleken zijn dat die meekan

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 23:18

Heb me net ingeschreven voor een kattenshow die dag Clown Dus ik sla over Ja
Maar het is vanuit Zeeland dan ook nog best een stukje karren natuurlijk...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 23:48

TI-> BM-A

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 08:21

Hoi Berdien, het gaat toch om een rit met alleen Tinkers/Irish Cobs, waarom mag het topic dan niet bij Tinkers blijven staan???

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:36

Heb even iemand een PBtje gestuurd... Haha! Heb nl wel rijbewijs, maar geen auto/trailer, wie weet valt er wat te regelen, dan ben ik heel graag van de partij met Lisje...

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 18:15

Leuk leuk leuk, als iedereen komt die zegt dat hij komt dan word het lekker druk Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 18:19

Hier nog grote twijfel, Mirthe loopt op het moment absoluut niet lekker, dus ik moet dat even afwachten. Maar het zijn er idd lekker veel!

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:49

Tinkermuts schreef:
hey lot ik ben van de partij, sabrina ws ook, die werd helemaal wild hihi, vraag suus met july nog ff, kit kan niet.

xx

Ik had het gehoord van Kitty dat er een rit was. Zal even kijken of ik de auto van mijn vader weer kan lenen. Even lief aankijken haha...

Ik laat het nog weten!

Susanne

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:56

Misschien dat ik nog iemand meeneem naar het strand met tinker, die wil ook graag mee maar ze had net een afspraak gemaakt voor een bedrijfsuitje maar dat wil ze verzetten *LOL*

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:57

Het is dat ik dan jarig ben, anders zou ik graag meegaan! Lijkt me geweldig Lovers Lachen

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 15:22

jammer dat het alleen voor Tinkers is!

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 13:47

hoi lot de stand tot nu toe hier is:

marjolein en tanja op fleur van weremere (wisselen)
annique (l0rdj op bokt) op perfect van weremere
gerda op lord x

en 1 illegale die gek op strand ritten is Ja

monique op ranja (mod.ranja hier op bokt heeft een draver/new forrest) als het niet mag gaat ze wel de andere kant op hoor haha Haha!

lord x en ranja zijn de verzorg/bijrijdpaarden van annique(l0rdj) en ze vind het super Go jij! Go jij! dat ze meegaan met hun eigenaars.

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 18:45

Gaaf Annita!!!!!!!!!

Dus degene die tot nog toe zeker mee gaan zijn:

Marjolein en Tanja op Fleur
Annique op Perfect van Weremere
Gerda op Lord X
Monique op Ranja
Saskia op Chackotay
Sabrina op Qannick
Mira op Murphy
Lonneke op Iris of Rohan
Annelot op Ryon

Wil degene die nog meer mee gaat zich even bijvoegen want ik ben een beetje de kluts kwijt Haha!