Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kath_ schreef:Ik weet niet of dit er het juiste topic voor is, maar..
Degene die naar nijkerk zijn geweest, willen jullie zelf ook jullie eigen paard laten slachten? Of hoe denken jullie daarover. Is jullie mening veranderd ed? Ben ik wel benieuwd naar.
Miryamk schreef:@Dioxide heb jij nog filmpjes van het schieten van de andere paarden?
maatje31 schreef:Waarom meegaan: omdat zowel foto's als filmpjes momentopnames zijn, en een verslag is geschreven naar hoe diegene het zélf heeft beleefd. Ik wilde zélf meemaken hoe het écht ging, en met eigen ogen zien dat de paarden er geen stress van hebben en dat het écht zo snel gaat als werd beweerd (ja dus). Een 2e keer? Nee. Dat hoeft van mij niet en begrijp ik ook niet helemaal. Of het moet om de 'gezelligheid' gaan maar dat lijkt mij niet het doel van een dergelijke meeting... Tenminste ík heb 's ochtends niet gedacht, yeah, vandaag gezellig naar de paardenslagergoedemorgen allemaal, iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij/zij doet. maar zonder jullie (diegene die zijn geweest) aan te vallen, ben ik toch echt nieuwsgierig waarom een 2de gaan als je weet hoe het er aan toe gaat: verslag, fotos en filmpjes van de 1ste excursie staan hier toch op bokt, dan kan iedreeen toch zien hoe het is....? ik heb het verslag van de eerts gelezen en en gezien en weet nu dus hoe het er aan toe gaat, in dat slacthuis op dat moment.
Maar waarom meegaan en voor sommigen misschien wel voor sommige een 2x? wat is jullie drijfveer?
ben benieuwd naar jullie reacties? groetjes
Miryamk schreef:@maatje31 ik denk dat mensen die voor de 2e keer meegaan veel meer oog hebben voor andere dingen. Zoals b.v die beschadigde longen en die zichtbare atrose. Ik heb helemaal niet op dat soort dingen gelet omdat ik toch een beetje overrompeld was. Nu ik het teruglees vind ik dat wel jammer, ik hoef geen 2e keer maar kan dus wel begrijpen waarom andere mensen dat zouden willen.