Ik ga ze er nu opzetten, moet wel ff naar boven toe want daar ligt het kabeltje en dan moet ik ze nog kleiner maken dus duurd wel nog ff Maarja ik begin dalijk
1. Robin op Johnny, Fieke op Mara, Ik op Wodan daarachter geen idee 2. Fieke op Mara, Ik op Wodan, Robin op Johnny 3. Winnie op ? 4. Winnie links, Emmie rechts 5. Links weer Winnie, Rechts Emmie 6. Barbara op ? (Fjordie ) 7. Ik op Wodan, Fieke op Johnny, Robin op Mara 8. Winnie op ? 9. Barbara op ? 10. Pony's klaar zetten 11. Staan we goed, Fieke weer verkeerd 12. Groepsfoto 1 13. Groepsfoto 2 14. Groepsfoto 3 De mooiste 15. Emmie en Marije 16. Fieke 17. Barbaraaa 18. Ik 19. Winnie 20. Robin en Fieke 21. Winnie en ik
het was volgends mij echt leuk. volgende keer wil ik ook mee.. maar mijn moederr denkt dat een van jullie een vieze oude man kan zijn. :S maargoeed, IK GA ZEKER MEE ALS WE NAAAR SPANJE GAAN
whahaa die fotos, bij mij zijn t niet allemaal de goeie, bij 1 staat er een veulen, en bij een ander staat Barbara: en dan is er een foto van iemand die springt ofzoiets..
Dat krijg je als je bij bokt verkleidn terwijl je de naam nogsteeds het nummer van je fototoestel hebt. Als dan iemand anders net zo'n toestel heeft dan krijgt die dezelfde namen enzo