En het antwoord is nee
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
DinkeyGirl schreef:Eef en Marit, komen jullie de 6e dan nog bij mij? En Lobke, lijkt dat jou ook leuk of is het te ver? Eef en Marit komen zonder paard maar de jouwe is van harte welkom!
Lusitano schreef:13 oktober lijkt Enkhuizen mij niet de meest logische plek....Erg uit de route, vooral voor mensen die van wat verder moeten komen. Amsterdam of Alkmaar lijkt mij nog de beste optie. In dat geval kan ik de mensen uit Heemskerk en omstreken wel op komen pikken, ga ik eerst even naar Sam!!
Furia schreef:Cloris
Branka
Saida
Lusitano
Furia
Madelief
Zasread
Cojolly
Dinkeygirl
DinkeyGirl schreef:Okej de 6e bij mij gaat niet door, maar dit moeten we zekers even in gedachte houden! Ik moet namelijk kiezen, of de 6e of Coevoorden en dan ga ik liever naar Coevoorden nu, en dan over een paar weekjes meeten bij mij
Furia schreef:Cloris
Branka
Saida
Lusitano
Furia
Madelief
Zasread
Cojolly
zasread schreef:Ik heb geloof ik wat gemist.. wat is er in coevorden te doen dan?
cloris schreef:zasread schreef:Ik heb geloof ik wat gemist.. wat is er in coevorden te doen dan?
Classical Event bij Moravita
Ik ben het boekie ff zoek, wat loopt er nou door elkaar dan? de 13e gaan we een borrel doen in Alkmaar daar ging het hier toch over?