LiSSy schreef:ik BAAL!!!! ik heb iets stoms gedaan en heb nu een maand huisarrest en ik kan helaas niet mee.... had me er zo op verheugdnou ja, dan misschien een andere keer.
He wat jammer! Mja, volgende keer ga je vast mee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiSSy schreef:ik BAAL!!!! ik heb iets stoms gedaan en heb nu een maand huisarrest en ik kan helaas niet mee.... had me er zo op verheugdnou ja, dan misschien een andere keer.
Koetie schreef:Haffie nummer drie? Van wie is de derde dan?
Em, tsja, peerd van pentrop huren lijkt me ook niet een geweldig idee, hehe. Misschien zakt ie halver wege in elkaar, en dan moeten we em bijeen rapen en dat kost zoveel tijd :p. Oef gemeen.
Maar ik ga ook voor half elf dus, moeten we nog een route uitzetten of rijden we gewoon wat? Beide is wel leuk.
En na de tijd op de parkeerplaats? Ook een idee, ik neem wel wat mee, warme chocolademelk oid.
Jeuj, keb er al heel veel zin in! haha
Koetie schreef:Goed goed, nicole. Maar niet alle paarden zien er zo geweldig uit, en als je nog een paardje meekrijgt om een buitenrit mee ta maken, zal dat niet de beste zijn...
Zeg, ik kom jouw niet ophalen, jij stapt maar mooi even af bij het spoor, hehe. Ga we met jouw een route uitstippelen.
Enne, Tequila? Ik wist niet dat Marije ook een hafje had, hihi.
Tuut Whoei
LiSSy schreef:hmmm... denk het haast niet... kijk huisarrest is het niet echt, maar mijn ouders hebben gewoon een betere straf gevonden, niet meer paardrijden (tot en met oud en nieuw, wrsch). ik moest al mijn rijspullen in een vuilniszakdoen en die hebben ze ergens in huis achter slot en grendel gezet.
en als mijn moeder eenmaal iets in de kop heeft is dat er niet meer uit te praten (net als bij mij, beetje jammer)