Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 

35 euro met z'n 2en, eerste klas

Blueberry schreef:leuke paardjes staan er in je profiel laura! Zijn ze allemaal zo groot of ben jij niet zo groot?
wil zal zolang graag een keertje echt ijslands rijden!!

Ben al meerdere keren bij de Besmanninck Hoeve geweest en ook wel eens met mn eigen paard een weekend om te lessen en heb het er altijd erg naar mn zin gehad. Is er al een datum bekend? Dan kijk ik even of dat zou gaan lukken
(mits ik welkom ben
) LauraMc schreef:Ik wil mee, ik wil mee, ik wil mee!
Naam: Laura
Leeftijd: 18
Naam paard: Strássa fra Fjós Heri (komt ook van de besmanninckhoeve)
Leeftijd paard: 9
Rijervaring: ruim 11 jaar
Rijervaring ijslanders: ruim 10 jaar
Wou je dit topic al linken!
, maar ik rijd/reed regelmatig op een kruising IJslander/Tennessee Walker, die ook kan tölten. Weet dus wel een beetje de knopjes te vinden

Blueberry schreef:Wat een gave kruising! Heb je een foto ervan?

Wendy15 schreef:Een Ice Walker noemen ze dat toch? Tenminste, op de gangenpaarden dag in ik geloof Exloo een paar jaar terug heb ik ook zo'n kruising gezien
Zo noemen wij het wel ja! Ik weet niet of het officieel een naam heeft..Blueberry schreef:Ben benieuwd hoe dat eruit ziet, lijkt dat meer op ene ijs of meer op een walker? En wat voor schofthoogte moet ik me erbij voorstellen? een beetje ertussen in?
In de zomer meer Walker, maar nog steeds wel IJslandertrekjes! Al zou ik haar persoonlijk zelf geen van beide geven, op het eerste gezicht, met haar zomervacht