Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
biancailona schreef:op stallen is stro. (denk niet dat hij daarvoor zaagsel wil gebruiken voor die ene nacht, het kost al niks)
Ik weet niet of hij buiten doet. Stel als paarden uitbreken zijn ze in vreemde opgeving hilde.
Ik bel straks pim op voor eventueele datum
sammykuh mag ook met kar komen, kan de kar alleen nergens onder stallen (zelf zeil meenemen?).
Naaltje schreef:biancailona schreef:op stallen is stro. (denk niet dat hij daarvoor zaagsel wil gebruiken voor die ene nacht, het kost al niks)
Ik weet niet of hij buiten doet. Stel als paarden uitbreken zijn ze in vreemde opgeving hilde.
Ik bel straks pim op voor eventueele datum
sammykuh mag ook met kar komen, kan de kar alleen nergens onder stallen (zelf zeil meenemen?).
die kar kan dan evt (mits die vrachtwagen daar blijft) ook in de vrachtwagen staan denk?
is er wel een bak oid aanwezig? waar je hem iig ff los kan laten lopen?
als de paarden buiten lopen kunnen wijzelf in de stal slapenhebben we meteen slaapplaats
Hilde_q schreef:En anders hebben wij wel een bak waar je eventjes kunt longerenals het mag van de eigenaar
Naaltje schreef:oke, dan meld ik me aan met samantha, om bij jou in huis te komen snurken
owja, wat is die bijdrage nou?
want ik ben arm