ja een vriendin had vanochtend haar kaartje gekocht, ik wilde hem vanmiddag kopen en toen was het opeens uitverkocht Daarom ben ik op zoek naar iemand die een kaartje over heeft of die zelf niet kan gaan en die hem aan mij wil verkopen.
ik ga er ook heen samen met jesskn hier op bokt. als ze dan tenminste al een kaartje heeft. nooit gedacht dat het uitverkocht zou zijn! maar we hebben er zin in
Ik heb er ook weer zin in, ga zo ff mesten en het voer klaarzetten, bedenken wat ik aan ga trekken, douchen en dan 1.45 uur in de auto zitten samen met Nadia (PnG)
Ik heb er gewerkt (bij de La Place in het bos )en dat was ook wel gezellig. Werd alleen wel gek van die muziek na een tijdje, dat is echt niks voor mij Maar het was wel heel leuk aangekleed inderdaad!
Oohh jalours op de mensen die wel geweest zijn! Ik wilde er zooo graag heen! Had alleen niemand Vriendin van me vond het te duur. Echt zoo balen! Maar hoe kan het dat sommige zooo laat thuis waren? Het duurde toch maar tot 11 uur? Of stond er zoveel file?