Jep! Ik stop eerst in Wierden, dan Rijssen en vanuit daar kunnen we de trein richting Zwolle nemen. Als ik vanuit Almelo naar Zwolle ga dan ga ik dus niet richting Deventer en stop ik niet in Wierden en Rijssen.
Ja maar ik kan geen geld uitgeven wat ik krijg :X Dat vind ik altijd zonde ofzo Dus daarom beter gewoon shoppen op pappie en mammies kosten.
Celine, retourtje voor ons Heerenveen - Zwolle = 18.40 euro p/p.Dan gaan we wel op de fiets naar 't station ofzo
Want om dat kleine stukje nou in de auto te doen Het is maar 40 minuutjes treinen. Dus al we bijv. de trein van 8.26 nemen, zijn we daar mooi 10 over 9 en hebben we nog de hele dag
Ik zat te denken dat 't handigst dan is de week van 20 - 25 augustus? Dan heb ik ook nog vrij van 't werk en zijn Died en ik terug van vakantie
Wat dachten jullie van Donderdag 23 Augustus?Dan ben ik iig vrij van het werk. Maar andere dag kan ook wel maar dan moet ik wat zien te regelen met het werk..
Pasamba schreef:Wat dachten jullie van Donderdag 23 Augustus?Dan ben ik iig vrij van het werk. Maar andere dag kan ook wel maar dan moet ik wat zien te regelen met het werk.. Donderdag past mij wel Dan heb ik ook nog even 2 dagen om bij te komen van vakantie (week racefietsen wordt wel aardig zwaar denk ik )