Tinkermeeting 24 november!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:00

ik geloof dat ik er meer had geteld leon... jordy dacht iik ook....maar jah maakt ook niet uit denk ik??
ik denk dat het een goed idee is als iemand eens een wandeling zou organiseren voor alle jonge paaarden op bokt..
kijk niet naar mij want ik doe het niet...
tis maar een suggestie.. misschien dat tinkerlover dat eens kan doen..

Collinnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:09

Tinkerlover rijdt met mij mee,komen er nog meer mensen met een jonge tinker?

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:13

euhm als er een wandeling is dan il ik jordy wel mee nemen moet ik alleen ff iets regelen met vervoer! maarde andeling ging toch niet door??

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-02 12:23

keltic en jordy zouden dan de enige twee zijn (laatste keer had ik jordy du bij onder zadel gerekend!) En twee vind ik erg weinig, ik moet veel moeite doen om iets te organiseren voro een wandeling.. e rmoet iemand de weg weten, tijden moeten kloppen, met aankomsten bij meer en stal etc etc etc. Als er nog 1 of twee bij komen wil ik t wel proberen hoor, maar voor twee paardjes.... Misschien dat jullie memt zn allen de ouders van mazzel-meid over kunnen halen, zodat shakyra mee kan Lachen maarja dan zit ze nog met vervoer, aangezien tinkerlover al met collinnnnn meerijd :S ik weet dat akerna met quinto ook wel interesse had, maar ja ook hier weer t vervoer!!!

Groetjes leon en snowdon

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:28

ja ik moet dan ook nog m'n vervoer regelen dat gaat denk ik vast wel lukken maar als er te weining enthousiasme is dan houd het op helaas.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 12:48

Zoals Leon al zegt, zit ook ik met het vervoer.. dus ik denk dat jullie mij van die lijst kunnen schrappen, Huilen baal er wel van, maar het is niet anders..

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:20

Ik kan nu echt zeker, maar hopelijk zijn er nog mensen die mee willen met een jonge Tinker!!
Ik zal nog aan wat mensen vragen die ik ken of ze meegaan met een jonge Tink:)

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 16:52

Dus gaat de wandeling dan wel door?! want dan ga ik nu gelijk vervoer regelen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-02 20:44

Pfffff voor de zoveelste keer... de wandeling KAN niet doorgaan... Of er moet spontaan begeleiding die de weg kent uit de lucht vallen... Het spijt me meiden, maar het lukt mij echt niet om begeleiding te regelen... En ik neem aan dat jullie niet willen verdwalen???? T was een leuk idee, maar kan helaas echt niet doorgaan.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 22:03

sorry! ik snapte het even niet meer! echt jammer dat het niet doorgaat nouja dan maar zonder paard scheelt ook wer al dat gedoe met trailer in gaan en trailer huren enz..

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 22:25

even een op heldering.. sommige van de twijfelaars hebben een pb van me gekregen... en daar heb ik ook reacties over gekregen o.a. dat ze het nog n iet weten DAT GEEFT NIET!!!! wat de vraag is is dat jullie een pb sturen zodra je weet of je wel of niet gaat... dus dr is geen deadline ofzo en ik wil ook niet dat iemand pissig word om de reden van de pb en dan maar niet komt... wij willen alleen duidelijkheid wie er wel of niet meegaat... dus ZODRA je het weet graag even melden...
als iemand een klacht heeft graag pb en...
we doen ons best...

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 00:13

Ik denk niet dat ik kan komen, ivm vervoer.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 10:18

Esme_27"]
[quote="Jordy schreef:
Volgens Myrthe zat ik te denken om mee te rijden aangezien het vandaag niet goed ging buiten en de laaste tijd al niet met rijden rij ik toch niet mee.dus ik ga gewoon met Myrthe mee zonder paard samen met richtje.

Betekend dit een eventueel plekje vrij in een trailer?
Ik weet het nogal egoïstisch.. maar ja ik moet ook wat Haha!
[/quote]

We hebben helaas geen plek vrij in de trailer. we hebben namelijk geen auto die een 2-paards trailer kan / mag trekken.
Jordy, zou met eigen vervoer komen en niet met ons mee rijden.
Sorry

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:28

klopt!
maare ik mag toch wel mee met jullie in de auto??(zonder paard dan he?)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 18:42

Als iemand een niet-bokker meeneemt of het nou een tinker/ander paard of "geen paard" is Lachen even vermelden, ivm met trailerlimiet..... Dus even vermelden wat voor trailers (1, 1/5, 2, vee), zodat ik een opsomming kan maken!

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:17

ik kan ook niet komen ivm vervoer, ik vind het heel jammer maar helaas.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:06

jammer lein...
BTW heeft iemand van de groomteams een voorkeur voor activiteit????

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 22:48

ja een activiteit voor de grooms is iid wel leuk maar jah wat? ik neem aan dat wij ook aanwezig zijn bij de plek waar de ruiters (en wij) gaan eten. dus een boswandleing?? is misschien wel een beetje saai ik wete verder ook niet wat er te doen is en of je dat in'zo n korte tijd kunt doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 23:58

snowdon schreef:
Pfffff voor de zoveelste keer... de wandeling KAN niet doorgaan... Of er moet spontaan begeleiding die de weg kent uit de lucht vallen... Het spijt me meiden, maar het lukt mij echt niet om begeleiding te regelen... En ik neem aan dat jullie niet willen verdwalen???? T was een leuk idee, maar kan helaas echt niet doorgaan.

Hier spreekt de klasgenoot van Leon, Leon als jij mij uitlegt welke route je in gedachten had, dan ga ik wel een paar keer in het bos wandelen zodat ik de weg ken, het lijkt me wel leuk om ook eens een paar andere bokkers te ontmoeten, en dan blijf ik wel het weekend in Dronten voor een keertje, maakt me niet zoveel uit. Laat maar horen wat je ervan vind.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 13:09

euuuhhh dat kun je hem beter zelf vragen maandag maya.... gezien het feit dat hij in het weekend niet op internet kan.....
wil wel even zeggen tegen degene die dan willen wandelen dat ze nu niet gelijk gaan lopen springen omdat iemand het aanbied!! wacht even af....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 00:40

Ja dat was ik ook van plan, maar ik zette het hier ook ff zodat jullie het ook weten zodat het niet geheel uit de lucht komt vallen.

Collinnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:45

Esme rijdt met mij mee,omdat tinkerlover niet kan,had esme geluk,k heb er zin in mensen!!!

Kusjes karin en collin

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 15:51

maya: bedankt voor je aanbod, maar ik laat de wandeling echt niet doorgaan!!! je bent zekers welkom natuurlijk Lachen maar er zijn meerdere aspecten waarom ik de wandeling niet door laat gaan.

groetjes leon en snowdon

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:31

dr gaat ook een meisje van mijn stal mee zonder haar tinker.....
die is namelijk niet trailer mak... ik heb dr zin in!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:42

okay, is mij best