Naam: Dyanne Naam Paard: Joris Kom je met Trailer: Ja Leeftijd: 15 (danwel )
'k ga mee onder voorbehoud, als mijn ouders me kunnen en willen brengen ga ik mee! Anders moet ik kijken of toevallig iemand vanuit Voorthuizen mee gaat.
Trouwens, ik ga niet mee als we echt gaan crossen! Handgalopje is goed.
nee ik wil ook gewoon rustig aan doen gallop is goed.. en dat er wel ff soort regels gemaakt word bv als er mensen zijn die ff willen crossen even een andere pad nemen dan de mensen die gewoon rustig aan willen doen...
ivm als ik met men haf ga en zen been is nog niet sterk genoeg niet aan de cros kan..
Oké , dan ga ik mee maar ik weet het denk pas de week van te voren of ik vervoer heb. Als er nog bokkers zijn uit Voorthuizen met wie ik mee op de trailer kan anders?
dies is super ik wil ook..isd at ver lopen van die parkeerplaats?? anders kunnen me ouders wel mee voor foto's
Da's wel fiks lopen ja.
Voor iedereen; Reken maar op een rit van 3 uur ongeveer. We gaan dan ook zwemmen met de paarden. Crossen begeleid ik echt niet. Ik heb geen zin in een elle-lange discussie, want dat doe ik gewoon niet. De vorige paar meetings ging het ook gewoon fout, ik wil m'n paard gewoon onder controle hebben. Punt.
Dat watertje staat ook in mijn profiel !!!!! Echt leuk...
inderdaad lekker rijden en geen gerag...daar gingen de vorige topics ook over..die liepen uiteindelijk dood, geen reacties meer. Ik hoop dat deze wel een keer doorgaat !!!
Ik weet niet of mijn ouders me wegbrengen en ophalen of daar zelf ook willen wandelen, en uberhaubt dat willen natuurlijk. Maar ik ga nu eens even polsen bij mn vader
Tsja die hebben we niet, en ze kunnen moeilijk met de kat gaan wandelen Maar mijn vader wil opzich wel rijden, maar dan moeten we wel s'middags gaan, want hij is scheidsrechter en moet elke zondagmorgen voetbalwedstrijden fluiten. Dus ligt ook een beetje aan hoe of wat hij moet. Maar vanaf 1/2 uur moet zeker lukken.
@ xxitsmexx, om eerlijk te zijn ga ik me liever nu niet haasten. De vorige keer moesten we ook op tijd weer terug zijn, maar ik heb hier nu nieuwe routes ontdekt en het lijkt me erg leuk om een kleine dagtocht met z'n allen te maken. Dat kan dus makkelijk langer dan 3 uur worden. En om ons állemaal aan te passen, terwijl we graag langer zouden rijden, wordt wat lastig. Sorry.
@ Smurfjee, ik zal even voor je rond vragen of ik nog een paardje voor je kan regelen.
Ik mag! WHoehoee! zal nog even overleggen , misschien gaat Lilian dan ook wel mee . maar die spreek ik zondag pas weer. Maar ik ga zowieso mee! En ik kan anders wel camera in me zak ofzo meenemen? (heb niet echt een goede camera, gaat om het idee )