Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
toverpaardje schreef:Het gaat moeilijk worden iedereen tevreden te stellen, vrees ik
Tallie_Ho schreef:Heerjansdam is voor mij zeer makkelijk te doen
xSiep schreef:Leuk idee! Het lijkt mij ook wel leukAls het maar niet te verweg is.
Ik heb ook wel een trailer, alleen waarschijnlijk niemand om trailer te rijden.. dus dat gaat moeilijk worden denk ik.
Is er misschien iemand uit het noorden die onze (2 paards ) trailer wil rijden![]()
Waar ligt Heerjansdam?
xSiep schreef:hmm dat wordt een béétje moeilijk![]()
Iemand uit het noorden met een fjordenbaal? je kan bij ons in de trailer, maar je moet wel rijden!![]()
Jannickee schreef:xSiep schreef:hmm dat wordt een béétje moeilijk![]()
Iemand uit het noorden met een fjordenbaal? je kan bij ons in de trailer, maar je moet wel rijden!![]()
Wij wel![]()
Wij hebben zelf ook een 2-paards trailer, dan kunnen we jouw en je knollie wel meenemen
Rosa_ schreef:Heel leuk idee! Probleem is alleen dat die van mij totaal gestoord is buiten, én dat mijn papa waarschijnlijk niet zover wil rijden.. Woon in Friesland namelijk..
Solvy schreef:Rosa_ schreef:Heel leuk idee! Probleem is alleen dat die van mij totaal gestoord is buiten, én dat mijn papa waarschijnlijk niet zover wil rijden.. Woon in Friesland namelijk..
Met een grote groep zijn paarden vaak rustiger
GinnyBanshee schreef:Leuk zeg, ik kom ook mee! maakt mij niet zo veel uit waar. alleen de datum want ik heb vaak wedstrijden. wordt leuk!
Amber_ schreef:Ik wil ook mee