Tinkermeeting?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 21:53

hoi annelot !! welkom bij de club van tinkereigenaren!! ik ben de eigenaresse van Baily.. alias Mr. Big Billy
enne ik denk dat een hengst niet zo'n probleem hoeft te zijn mits je er wel 100 % van bent overtuigd dat je hem onder controle kunt houden.. want jah er willen nog wel eens ghengstige merries bij zijn.. trouwens baily is nu dan wel ruin maar pas sinds 2 jaar en die voelt zich nog toppie hengst.. als het even kan dan dekt ie een merrie....
als je echt eeen strandrit wil organiseren in hagen stel ik je voor om daar een nieuw topic over te starten.. enne we zijn heel benieuwd naar de foto's van je hengst!!! hoe heet ie eigenlijk???
foto's van baily kun je zien op mij website..

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 22:07

Aan wat voor dag dachten jullie?
Een zondag komt mij het beste uit, wat jullie??

ik weet niet hoe het met de condities zit, anders kunnen we misschien doen dat een deel wat meer en harder wil ofzo, een xtra rondje maakt, en later weer bij elkaar komt.

We moeten ook ff kijken of er iets te doen is in de buurt voor de chauffeurs!

Heej, we kunnen ook kijken of er niet wat mensen bij elkaar in de buurt/ bij elkaar op deroute zitten, zodat we kunnen samen rijden.

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 22:19

Leuk idee!
Ik kan helaas Sarah niet meenemen, want we hebben geen trailer.
En ik zal het met het openbaar vervoer moeten komen, is er een station in Dronten?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 23:12

even een paar feitjes, aangezien velen Dronten wel een goed idee vinden:

* Six Flags op een afstand van ongeveer 10 km... (voor de achterblijvers Tong uitsteken)
* Dronten heeft geen treinstation, maar wel busverbinding met Emmeloord, Harderwijk, Lelystad, Kampen, Zwolle
* ik zat te denken aan een rit van 1,5 uur, lekker picknicken en kletsen op een terrein bij het water, waar je dan dus zo in kan. Er is daarnaast ook een heuvelterrein, voor diegene die dan even willen crossen ofzo als ze daar behoefte aan hebben... En dan op ons gemakje terug, of nog ene paar uur rijden, hangt er van af wat jullie willen...
*als Snowdon niet voor de kar gaat, regel ik wel iemand anders!
* er mag eventueel wel een ander ras mee Lachen maar er zal vast en zeker veel over tinkers worden gekletst Lachen
*Een datum weet ik nog even niet.. zal even overleggen met de twee andere organisatoren Lachen (ja ik benoem hierbij Karin en Marije tot mede-organisatoren *LOL*

Als ik meer weet horen jullie het!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:00

he Leon,

lijt me hardstikke gezelie Haha! Alleen kom ik dan wel zonder Fayette, de mooiste 1e premie 2jarige Tinkermerrie (bazin boven baas Knipoog ). Dus als het doorgaat en op een dag is dat ik ook kan dan zal ik Renée en d'r paps wel even lief aankijken of ik dan met ze mee mag liften Schijnheilig

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 10:10

flettie schreef:
he Leon,

lijt me hardstikke gezelie Haha! Alleen kom ik dan wel zonder Fayette, de mooiste 1e premie 2jarige Tinkermerrie (bazin boven baas Knipoog ). Dus als het doorgaat en op een dag is dat ik ook kan dan zal ik Renée en d'r paps wel even lief aankijken of ik dan met ze mee mag liften Schijnheilig

Nou..... Dan moet je mijn paps wel heeeeel lief aankijken hoor Knipoog Nee, denk (weet haast wel zeker) wel dat je dan meemag hoor!

Maarehm... 16 nov kan ik sowieso niet.... Verder eigenlijk wel dacht ik. *Zal het nog even opzoeken in mijn overvolle (...) agenda*

Anders moeten we even een paar datums prikken en kijken wanneer de meeste mensen kunnen...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 11:54

even een paar mogelijke datums.....
* 9 of 10 november
(*16 of 17 november)> valt denk al wel af als ik zo her en der hoor
* 23 of 24 november
* 30 november of 1 december

als jullie t even allemaal willen pben wanneer jullie niet of juist alleen maar wel kunnen en of julie met of zonder paard willen komen! Maandag ben ik weer online, dan plaats ik hier weer hoe het er dan voorstaat!

groetjes leon en snowdon

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 12:57

ehhh leon ik heb het liefst wat later in november dus de 23 of 24 want ik moet geld bij elkaar sprokkelen voor de trailer huur...
trouwens als we willen dat er een kar meegaat!! baily kan eventueel ook wel voor de kar maar ik heb zelf geen tuig en kar dus dan zouden we dat nog moeten zien te versieren (* marije kijkt leon heeeel lief aan*)
dus als er iemand is die zelf in bezit is van een kar zu het makkelijker zijn.. hoewel dat wel meegesjouwt moet worden naar dronten...
baily is dus eleerd voor de kar dat weet ik want de vorige eigenaren gingen bijna alleen maar met de kar!!! heb het zelf alleen nog niet uitgeprobeerd.... maar dat moeten we nog maar even zien..
daarnaast kon leon vandaag niet meer op het internet en heeft gevraagd of ik voor jullie hier neer wil zetten dat na de lunch er een mogenlijkheid is om te rijden van een half uur tot zo'n 3 uur lang!! dus als iedereen misschien aan wil geven wat hun het leukst lijkt??? dan kunnen wij als organisatoren (leon karin en ik) dat even bekijken en een beslissing maken...
oh dan wil ik ook nog even kwijt dat als iemand een raag heeft en dat liever voor maandag wil weten (dan is leon weer online..) je gerust een pb naar mij mag sturen . ik ben elke dag online en kijk wel 20 keer per dag op bokt!!!!
ook als iemand een dringend bericht heeft voor leon (over de meeting dan he dames!!) kun je ook pb'en naar mij dan geef ik het door!!!!

Greetz Marije en Mr. Big Billy

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 15:51

16/17 november kan ik sowieso niet. volgens mij de 10e ook niet 9e weer wel.
verder alle datums wel. zal vanavond even met mams overleggen.
Ailin heeft een vrij goede conditie denk nietd at ze problemen heeft met een rit van 3 uur.
lijkt me toch niet dat we erg hard gaan rijden omdat het grotendeels toch voor de gezelligheid is en ik kan denk ik mn oogjes niet af hoduen van al die andere leuke tinkers Haha!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 16:05

noudan kunnen we zo te horen in igg 16 en 17 november schrappen.. er zijn aardig wat mensen die niet kunnen op die datum..
dus wil ik voorstellen om te vragen wie er wel en niet kan op 23 of 24 oktober???
graag even melden..

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 16:49

In principe kan ik wel de 24e (november Tong uitsteken), liever niet op een zaterdag trouwens... Dan ben ik hard aan 't werk *LOL*
Mikado's conditie moet nog aan gewerkt worden aangezien ik hem een tijd niet heb kunnen rijden, maar we zijn weer bezig met opbouwen Lachen Maar als we gewoon rustig aan doen, houden we het ook wel een tijdje vol hoor!!
En als we gaan lunchen, is dat dan onder de rit? Wordt er dan wel voor gezorgd dat we de paarden ergens kunnen laten? Water enzo???

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 16:54

zoals je kunt lezen in een eerder berich van leon is het de bedoeling om te picknicken bij water.. dus wat betreft kunnen de knolletjes gewoon drinken..
lunchen wordt dus een soort picknick. waarschijnlijk zelf meenemen... verder is er dus het plan om een paard met wagen mee te laten gan om alle spullen eventueel te vervoeren en misschien ook een paar grooms. mocht dat passen hahah.. en wat de paarden betreft die zal je gewoon vasthouden met lunch.... nog gezelllig ook....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:01

iemand uit nh met een tweepaardstrailer die ons even op kan pikken??? please

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:51

jilleroo schreef:
zoals je kunt lezen in een eerder berich van leon is het de bedoeling om te picknicken bij water.. dus wat betreft kunnen de knolletjes gewoon drinken..
lunchen wordt dus een soort picknick. waarschijnlijk zelf meenemen... verder is er dus het plan om een paard met wagen mee te laten gan om alle spullen eventueel te vervoeren en misschien ook een paar grooms. mocht dat passen hahah.. en wat de paarden betreft die zal je gewoon vasthouden met lunch.... nog gezelllig ook....

*Ik ben niet lui hoor Knipoog Overheen gelezen dus *

Ik neem dan wel m'n eigen Tink mee onder het zadel. En als Marlien meegaat dan moet ze mee op een wagen (lopen kun je haar niet aandoen *LOL* )

Oeh en lekker picknicken, jummie! In november wordt dat meestal warme thee met broodjes speculaas Vingers aflikken

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 17:55

volgens mij hebben we wel 2 wagens nodig Haha!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:11

He getsie..... lopen daar hou ik niet zo van Maar ik bied me wel aan om als koetsier te dienen op een kar *LOL* Zal voor de zekerheid in dat geval dan ook maar mijn menbewijs meenemen want je weet maar nooit, ongelukje zit in een klein hoekje Haha! Voor de datums pb ik wil eventjes... ze klinken mij op 9 en 10 november na (mijn paps is de 8e jarig dus dat zal wel op de 9e of de 10e gevierd worden) wel oke maar ik moet ook nog even kijken in mijn overvolle agenda (welke agenda Verward). Mmmm, denk trouwens niet dat ik Lootje mee mag jatten..... dan wil Cynth vast zelf meedoen Haha! Jammer, jammer, maar volgend jaar gaat Fayette zeker mee!!! Dan moet ze er aan geloven Extreme duivel

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:24

tsja over die wagens moeten we nog maar zien.. zoals eerder gemeld is baily wel beleerd voor de kar maar ik heb zelf geen tuig of wagen en ook geen koetsiersbewijs.... heb het wwel al een beetje geleerd dus kan ermee overweg.. maar dat moeten we nog maar even zien... dat koetsiersbewijs is niet zo'n probleemmerk ik want we nemen flettie gewoon mee als oetsier... whahhahahahahah
ik zal in iedergeval leon morgen vast informeren op wat er tot nu toe aan vragen zijn gesteld op het forum.. tis een beetje lastig dat leon niet op de pc kan maar je kunt nu eenmaal net alles hebben....

heej colinnnnn waar ben je!!!!!!!!!! hallo contact je moet wel mee organiseren hoor!!! laat eens wat van je horen!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:59

ik kan ook mennen!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 20:45

bah bah bah!! Ik kan juist alleen het weekend van 16/17 november!! Die er voor en er na moet ik werken!! Huilen Mag ik prutsmuts vloeken?!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:04

Heeeeeeeej ik heb nooit prutsmuts gezegd!!!! Boos!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:30

gaat er dan helemaal niemand vanuit nh?? please

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:50

Ik kan het weekend van 23 en 24 november .... mits mijn schoonzusje kan en wil chauffeuren.

Oeps, ik had dit moeten pb-en sorry Le!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:53

Annelot?

Waar ligt Opperdoes en waar ligt Hargen in tinkersnaam!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:56

grinnik leon is dr niet. dus je kunt het ook naar mij pb en !!!!
voor iedereen!!! LEON IS NIET ONLINE DIT WEEKEND!!! PB KUNNEN NAAR MIJ WORDEN GESTUURD!!! OF EVENTUEEL NAAR COLINNNNN.!!!

enne dapperdier je mag het ook hier neerzetten hoor....

sorry irish lady ik kom uit e'loord beetje uit de buurt!!!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 23:06

Hi,

lijkt me superleuk!! Helaas zit ik natuurlijk weer met vervoer, maar als je een datum hebt dan kan ik eventueel mijn pensionklant smekend aankijken! Maar dan moet ik dus een vaste datum hebben en een aanvang en eind tijd. Maar dat hoor ik dan nog wel!
Als er iemand uit Noord-Holland komt met plek in trailer of die er eventueel met eentje kan rijden (lenen is geen probleem namelijk) PB me!