ja dat zijn de kaarten om op de camping te mogen slapen.(camping kaarten) Maar voor elke caravan die je meeneemt moet je een aparte zogenaamde caravankaart kopen. (Daarvan zijn er maar zo'n 500 ofzo) Deze kaarten kosten 350 euro, waarvan je 300 weer terug krijgt als je maandags de camping weer met caravan verlaat. heb je geen caravankaart, dan moet je in een tentje.
ja er staat altijd wel een rij voor... ik ben dit jaar van plan om vroeg te gaan douchen, in de hoop dat iedereen dan nog slaapt. hahaha waarschijnlijk slaap ik ook weer gewoon door, maar goed, het is een leuk voornemen. Ik heb er zo'n zin in he!
hahahaha en we gaan waarschijnlijk met de cadillac, hahaha vriend van mij heeft zo'n dikke bak. dus als jullie een dikke amerikaan zien rijden met een roze caraven er achter, grote kans dat ik het ben
Hallo mensen! Ik ben er weer, ik ben net terug van vakantie en heb 't super lekker gehad! Heb niks meegekregen van het gigantisch kloteweer wat jullie ier hebben gehad haha..Maare, onze keet is ook klaar, hij hoeft alleen nog maar geverft te worden, want er moet BC DE BEGAOJERS op haha..Onze mannekes staan al klaar om donderdag met de trekker vanaf Brabant naar ZwarteCross te rijden...Maar wanneer en hoe en met wie gaan we meeten?
Zooo ik ben ook weer eens even online! Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad Haffielover! En Ilse heeft het topic ook gevonden zie ik Nou wie heeft een idee van hoe, wat en waar??
Ik ben nooit zo heel orgineel qua tijd en plek..Ik ben iig vanaf donderdag tot en met maandag op de ZwarteCross, dus zeggen jullie het maar! DAt ik het topic gestart heb, wil niet zeggen dat ik iets moet bedenken toch?
Maargoed, Wat is een handige dag om te meeten.. Zondag niet lijkt mij, vrijdags is er opzich overdag nog niet zo heel veel te doen, dus vrijdag lijkt mij het handigste of zaterdag ochtend. Zaterdag middag staan er al bands enzo..
Je hebt me ook niet horen zeggen dat ik donderdagavond al op de camping sta toch?
Ik ben alleen vanaf donderdag in Lichtenvoorde..Dus voor mij zou het makkelijkste zijn als ik voor morgenavond weet waar, hoe, en wanneer. Want daarna ben ik al weg, ik vertrek donderdagochtend, dus kan vanaf woendagavond niet meer op internet. Of is er misschien iemand die mij telefonisch in kan lichten dan ofzo?
Ik doe mijn best om zaterdag om half 3 bij bar 18 te zijn!! en anders sms ik wel ff!
Nou mensen, wat dachten jullie verder van zaterdagmorgen? Op de camping, iemand een idee waar? Mag anders ook bij mijn caravan, hahaha maar natuurlijk nog geen idee waar we staan, dus dan moeten we al heel wat heen en weer smsen. Uhm, uhm... een centraal punt op de camping?
Ja, bij de camping is ook een goed idee..Misschien vrijdagmiddag op de camping meeten? Dan zijn er toch nog niet zo heel veel dingen te doen toch? Als iemand me op de hoogte zou kunnen stellen? Want ik ga zo richting mijn vriend en dan ben ik denk ik niet meer online...