Op vakantie langs de Veluwetrail!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura878

Re: Op vakantie langs de Veluwetrail!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 09:00

als het hier zo doorgaat komt er niks meer van Vork

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:47

Haha! hoezo? Clown Iedereen is nu op vakantie en het is pas volgend jaar, hoor!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 14:33

Ik ga binnenkort wel rondvragen/kijken voor locaties enzo, iedereen is nu terug van vakantie. En laten we maar vroeg plannen zodat iedereen er om heen kan plannen Ja.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 14:36

ik geef me bij deze ook op en lees het topic even door als ik tijd heb.. Tong uitsteken

Lexmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:52

Ik wil ook wel mee, mits mn paard tegen die tijd goed hersteld is (waar ik wel vanuit ga) Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 20:25

Ik ben persoonlijk heel erg voor de Henriettehoeve, heb ik al heel veel goede verhalen over gehoord Ja. En is in verhouding niet heel duur, en dan heb je gewoon goede faciliteiten.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:39

ik vind het nog steeds erg leuk en zou graag meewillen, maarja goed ik kan niet zomaar even zeggen of ik dan kan ivm. mijn studie.

Bovendien ga ik zowiezo waarschijnlijk niet mee als het zo'n dure en luxe locatie word. Van mij hoeft er helemaal geen stapmolen, solarium en all-weather buitenbak te zijn...

Waarom niet gewoon een simpele camping waar de paarden lekker de wei in kunnen met evt. een paar stallen? De henriette hoeve zal vast wel super goed zijn, maar ik vind het echt te duur. In verhouding misschien niet duur nee, maar komop, wat heb je nou aan al die faciliteiten? we gaan zowiezo toch 'rondritten' maken, dus waarom van die luxe dingen?

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:48

Precies Joyce! Lekker in een tentje! Zonder elektra, koude douche! Hè, Esmee? Haha!

Nee serieus, ik vind dat helemaal niet erg. (douche mag wel warm zijn)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 21:49

Ja goed, dan pas ik dus.. Ga niet liggen blauwbekken in een tentje met ranzig sanitair waar gewoon ALLES modder wordt als het regent ( wat uiteraard gaat gebeuren, nederland kennende).
Henriettehoeve kun je met 100 euro klaar zijn en dat vind ik niet veel voor een midweek weg.. (Als er een andere leuke blokhut ofzo is, ook prima. Het hoeft echt niet duur te zijn maar heb echt een schurfthekel aan kamperen, 1/2 nachten red ik wel.. Maar een midweek in de troep echt niet)

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:53

kamperen is leuk maar dan wel op een fatsoenlijke camping idd.. hahah ( al denk ik dat kamperen in nl niet erg geslaagd is als het volgend jaar zomer weer dit weer is )

het lijkt mij eigenlijk veeeeeel gezelliger in een blokhutje ofzo.. Haha! maarja weet niet of dat een mogelijkheid is..

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 21:54

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:28

blauwbekken in een tent hoeft toch zeker niet..... in een tent hoef je het echt niet koud te hebben, daarbij hóeft een tent ook niet, maargoed bij henriettehoeve betaal je natuurlijk wel voor al die faciliteiten...

ik zal eens mijn jaarschema gaan doorkijken.

Daarbij is natuurlijk onzeker wie ik dan ga inspannen; otje is nu weer drachtig natuurlijk, switch is bezig met beleren (laag pitje, otje's (zware) training en wedstrijden gaan voor) en cup moet ook nog helemaal van begin beleerd worden.

ik houd er alleen niet zo van als paarden savonds en snachts op stal móeten vanwege regels die daar gelden. stal voor een shet vind ik nergens voor nodig Clown

en daarbij denk ik dat je daar alleen maar zal slapen en ontbijten, verder lijkt mij dat je de hele dag wel lekker op pad bent, met de paarden beetje aanmodderen, ja toch? Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 22:40

Joyce, ga eens lezen Clown. Je kunt je paard gewoon dag en nacht in de wei zetten, als je ze op stal wilt betaal je zelfs extra.
En middageten en avondeten nuttig ik ook graag, kom de dag niet door op mijn ontbijt Bloos . En nee ik wil dan dus weer niet élke avond uit eten gaan. Een keertje is leuk, maar macaroni is niet zo moeilijk te maken toch Haha!?
Ik vind die boszicht ook wel wat, kan iedereen kiezen. Want ik wil gewoon écht absoluut niet in een tent sorry.. Zeker niet als je elke keer met je vieze paardenspul zit..