frankiej schreef:heeft hier iemand wel eens gehoord van of onderhandeld met ene gabrielle duijkers uit den haag? Zij biedt uitsluitend 1e rangs kaarten aan op mp welke "over" zijn voor 62,50 euro incl. reserveringskosten. Volgens haar bedragen die bij joop van ellende ook nog eens zo'n 3,50 euro. Dan is de keus natuurlijk snel gemaakt: 1e rang. Maarja als blijkt dat t illegale kaartjes zijn, sta je daar mooi te kijken.
*kijkt hoopvol uit naar een waardevol antwoord van tessiej*
@tessiej: hoe vaak ben je al geweest? tis wel een dure hobby... haha. oja, de 24e zou hier goed uitkomen.
Zij kan de kaarten niet aanbieden die over zijn, aangezien zij niet in contact staat met het hele kaartverkoopsysteem van topticketline! De enige die daarmee in contact zijn, is het Fortis Circustheater en TopTicketLine zelf.
Ik vind het dus een beetje raar dat zij de kaarten verkoopt die over zijn! Als ze dat wel doet, zou ze dus eerst de kaarten zelf moeten kopen voor 79 euro (incl reserveringskosten 83 volgens mij) en ze dan doorverkopen voor 62.50 :S Dan draait ze toch dikke verliezen!
Nee, ik zou er niet op vertrouwen. Er zijn al zo ontzettend veel oplichters geweest!
Koop je kaartjes gewoon bij het circustheater aan de kassa of bij topticketline, dan weet je in ieder geval zeker dat het echte kaartjes zijn! Want dit verhaaltje van gabrielle klopt volgens mij echt niet..
En om even je vraag te beantwoorden: Ik ben nu 5 keer naar deze prachtige musical geweest! 4 keer op de 1e rang en 1x op de 4e rang. Het is en blijft een prachtige musical!
Hoe ik het kan betalen? Flink hard werken en sparen, maar ik heb ook hele goede sponsors