meeting 16 november in Maarssen (deel 2)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 11:48

Jaja, ik hou me braaf aan de regels, anders komt die boze Bartmeneer langs en krijg ik oorvijg *auw* Schijnheilig

Nou ja, ik ben er in ieder geval rond een uur of half twee, samen met prakkie! Misschien hebben we wel mazzel en kan ik de auto voor de deur parkeren daar.. Moeten we er ook voor payen, of niet?

Enne, krijgen we in de week voor dit grote feest het adres enzow? Haha!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 11:59

Tallie1979 schreef:
Jaja, ik hou me braaf aan de regels, anders komt die boze Bartmeneer langs en krijg ik oorvijg *auw* Schijnheilig

Nou ja, ik ben er in ieder geval rond een uur of half twee, samen met prakkie! Misschien hebben we wel mazzel en kan ik de auto voor de deur parkeren daar.. Moeten we er ook voor payen, of niet?

Enne, krijgen we in de week voor dit grote feest het adres enzow? Haha!

nee, in Maarssen in het vrijwel overal gratis parkeren (gelukkig, laten we het maar afkloppen...). Het adres incl. routebeschrijving krijgen jullie per pb toegestuurd, denk idd iets van een week van te voren, goed??

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 12:07

Misschien dat ik pas laat in de uurtjes kom Huilen

De stalhouder is nl. ook die dag jarig en geeft een feessie. En daar moet ik natuurlijk aanwezig zijn, wil ik alle nieuwtjes weten van stal. En daarbij zijn het ook ontzettend gezellige leuke gasten. En ik heb ook nog het e.e.a. recht te zetten met iemand dat ik graag voor de neus van alle mensen van stal doe Extreme duivel

Maar ik kom zeker, maar weet dus nog niet hoe laat!!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 13:35

Pregini schreef:
Misschien dat ik pas laat in de uurtjes kom Huilen

De stalhouder is nl. ook die dag jarig en geeft een feessie. En daar moet ik natuurlijk aanwezig zijn, wil ik alle nieuwtjes weten van stal. En daarbij zijn het ook ontzettend gezellige leuke gasten. En ik heb ook nog het e.e.a. recht te zetten met iemand dat ik graag voor de neus van alle mensen van stal doe Extreme duivel

Maar ik kom zeker, maar weet dus nog niet hoe laat!!

kan je die ontzettend leuke gasten dan niet meenemen richting Maarssen Tong uitsteken ???

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 13:39

Oeh uitgaan in Utrecht? Dat doe ik elke week al muahahah Haha!
magoed ff ontopic ensow

drinken er hier ook mensen cola? Wij hebben namelijk altijd een mooie voorraad aan pepsi Lachen (me moeder is aanbiedingsgek Tong uitsteken)

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 13:58

Mause schreef:
kan je die ontzettend leuke gasten dan niet meenemen richting Maarssen Tong uitsteken ???

Ze zijn heel leuk, maar TE sexueel gefrusteerd.......dat wil ik jullie niet aan doen Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 14:01

Pregini"]
[quote="Mause schreef:

Ze zijn heel leuk, maar TE sexueel gefrusteerd.......dat wil ik jullie niet aan doen Haha!
[/quote]

Make my day Haha!

Oepss.. Niet offtopic raken nu.. Haha!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 15:01

Uitgaan.....moet maar een apart uitgaanstopic voor worden geopend Tong uitsteken

Ik kom na mn werk (als k welkom ben Knipoog ) dus dat kan ergens in demiddag zijn tot ergens halverwege de avond....lekker duidelijk dus!

En verder zie ik wel wat ik meeneem, ook qua PeeCee materiaal!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:03

Ik kom met Maarten mee (als ik durf Knipoog ) maar trein terug. Dus pc gaat niet mee.
Passoa wel, hoef ik waarschijnlijk toch niet terug mee te slepen in de trein...

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 16:57

Ik zal eens zien of ik ergens wat DubbelCooler onderweg (prikloos mineraalwater met fruitigsmaakje) kan op duiken Lachen
Ben er ook pas 's avonds.

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 09:17

De heren moeten maar ff met Ime bespreken wat hij mee moet nemen aan computer gerelateerde spullen, hij stuurde mij een pbtje, met allerlei moeilijke comp.termen waar ik iig geen verstand van heb.... Lachen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 09:20

Gewoon maar knikken... en verder Lips are sealed (hihi) Mause..

Schijnheilig

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 09:30

orri schreef:
Gewoon maar knikken... en verder Lips are sealed (hihi) Mause..

Schijnheilig

tja, tis weer het oude liedje he, zodra mannen over computers gan praten, kan je het beste je mond houden en vooral niet je ermee gaan bemoeien.... (ze zijn namelijk als de dood dat jij het misschien wel een beter kan weten.... hihihihi) dus idd knikken en daarna Lips are sealed ....!!

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 12:07

Citaat:
En ik heb ook nog het e.e.a. recht te zetten met iemand dat ik graag voor de neus van alle mensen van stal doe

ha, ha, wat dan?

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 12:24

celano schreef:
Citaat:
En ik heb ook nog het e.e.a. recht te zetten met iemand dat ik graag voor de neus van alle mensen van stal doe

ha, ha, wat dan?

beste Celano, zoals je misschien kan lezen aan het begin van deze topic, is dit topic alleen bedoeld voor concrete zaken rondom de meeting. Alle overige verhalen (ook wel slap ge-OH genoemd), kunnen in het Kippenhok. Het vorige topic is namelijk ook al gesloten hierdoor....

misschien dat je je vraag het beste kan stellen per pb aan pregini??

thanx, Mause.

ime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 14:11

Wat moet er aan apparatuur mee voor lan partee-ers? Ik heb voorzien in een 48 poorts switch, een gigantische doos netwerkkabels die jullie eerst uit de knoop mogen halen, een wifi access point en een mini server om alles aan elkaar en aan de adsl te knopen...

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 17:56

ime schreef:
Wat moet er aan apparatuur mee voor lan partee-ers? Ik heb voorzien in een 48 poorts switch, een gigantische doos netwerkkabels die jullie eerst uit de knoop mogen halen, een wifi access point en een mini server om alles aan elkaar en aan de adsl te knopen...

lol 48poort switch? Naja.. beter teveel dan te weinig aansluitingen imo Haha!
Denk dat we niet zoveel hebben aan een Wifi eigenlijk. Servertje voor dedicated draaien van cs-server, q3-server, ut-server, bf1942-server en adsl server zijn niet verkeerd idd Lachen

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-02 23:00

Hey prima een dedicated server...dat is perfecto! die switsj is die 10 of 100Mbit? Lekker leechen! K neem mijn lappie wel mee voor de mensen die dolgraag willen bokken!

k kan er evt. nog een 8 poorts 100Mbit switsj tegenaan gooien.,...al lijkt me dat redelijk nutteloos

ime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 10:00

Cisco Catalyst 2900 10T/100TX managable switch. Dus leechers knijpen we gewoon keihard af Lachen Maar volgens mij zijn we nu dit topic aan het vervuilen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 10:01

ime schreef:
Cisco Catalyst 2900 10T/100TX managable switch. Dus leechers knijpen we gewoon keihard af Lachen Maar volgens mij zijn we nu dit topic aan het vervuilen.

Hmmm vind ik niet Tong uitsteken Dit is gewoon voorbereiding toch? Party!!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-02 10:20

kan ik even een overzicht krijgen van de hoeveelheid computers die meekomen, ivm het aantal tafels wat ik moet regelen (via Maarten)??

thanx!

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 10:22

Labtop wordt mijn deel, dus niet veel ruimte nodig.

Indien er meer Cisco spullen nodig zijn, mn bro werkt daar, kan misschien nog wat regelen voor die dag, maar denk dat we al genoeg hebben. (maar je weet t niet Haha! )

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 11:30

Ik neem denk ik maar 1 pc mee, word me veelte veel gesleep, 1 pc dus met een 17 inch monitortje, toetsenbord en een muis en een JoyStick Haha!

Checklist:

- Slaapzak + Matje/Luchtbed
- Computer met netwerkkaart!
- Stuurprogramma's die bij de computer horen!
- Zakgeld
- Vette games e.d.
- Goed humeur!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:03

1 PC
1 21" Monitor (flinke tafel nodig dus Knipoog)
Koptelefoon natuurlijk voor CS Haha!
Laptop

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-02 13:04

Tjeez.. Dat word nog druk daar.. Haha! Heel je huis gaat volstaan Mause. Haha!

Ik weet trouwens nu geloof ik ook wat Tekken is..

( is toch van die reclame 'sister wins' enzow? )